Monday, November 17, 2014

σχέση;





Όχι,  κανένας δεν ξέρει τι θέλεις ή τι δεν θέλεις αν δεν του το πεις..
Και για να το συνειδητοποίηση θα πρέπει να το φωνάξεις..
Ιδιαίτερα για αυτούς που δεν ακουν,  ή κάνουν πως δεν ακουν..
ή θα πρέπει να ουρλιάξεις
ή να τους βάλεις σε μια τέτοια θέση ώστε να αναγκαστούν..

αλλά πάλι το λες αυτό σχέση;

No comments:

Post a Comment

σ' αυτόν που είχε τον Βυσσινόκηπο

Θα ήθελα πολύ να έχω στην κατοχή μου,  μία από τις ζωγραφιές σου. Ήσουν ένα γλυκό,  αυτόφωτο πλάσμα. Κάπου άκουσα πως αυτό το τραγούδι σου ά...