Tuesday, November 11, 2014

κάπως έτσι






Κάπως έτσι ο χρόνος φεύγει καλπάζοντας,  προσπαθώντας να ζήσουμε στιγμές,  να εντοπίσουμε λάθη,  να προσδιορίσουμε θέλω,  να συνειδητοποιήσουμε δυνατότητες,  να αποδεχτούμε αδυναμίες,  να νιώσουμε,  να πιάσουμε,  να δούμε,  να ακούσουμε,  να αγκαλιάσουμε,  να αγαπηθούμε,  να αγαπήσουμε,  να θυμηθούμε

και το πιο δύσκολο απ' όλα να ξεχάσουμε
κι ακόμη πιο δύσκολο το να συγχωρέσουμε

τον εαυτό μας κυρίως,  που την δεδομένη στιγμή ήταν έτσι και όχι αλλιώς..

2 comments:

  1. Δεν θα μπορουσα να το θεσω καλυτερα :) !!!!!!!!!

    ReplyDelete
  2. Μήπως να συγχωρέσουμε τον εαυτό μας πρώτα για τον πόνο που δεχτήκαμε να ζήσουμε τόσο καιρό;

    ReplyDelete

σ' αυτόν που είχε τον Βυσσινόκηπο

Θα ήθελα πολύ να έχω στην κατοχή μου,  μία από τις ζωγραφιές σου. Ήσουν ένα γλυκό,  αυτόφωτο πλάσμα. Κάπου άκουσα πως αυτό το τραγούδι σου ά...