Thursday, January 07, 2021

όνειρο


 

Ξημερώματα αι Γιαννιού,  βρέθηκα στο μαγαζί σου.  Ήταν γεμάτο κόσμο κι εσύ σε μια ακραία ένταση.  Σου ζήτησα να ψωνίσω,  δεν μου απηύθηνες τον λόγο,  δεν ρώτησες τί κάνω,  δεν έσπασες χαμόγελο,  δεν έδειξες κανένα συναίσθημα.  Έντονα εκνευρισμένος που  βρέθηκα στον χώρο σου!

Πάντα την ίδια διάθεση είχες όποτε συνέβαινε αυτό σκέφτηκα,  σε αντίθεση με το όταν εσύ ερχόσουν στον προσωπικό μου χώρο όπου έβρισκες την ευκαιρία να με πειράξεις,  ή να μου πεις σ'αγαπώ ή να μιλήσεις περί ανέμων και υδάτων με καλυμένα σαρκαστική πάντα διάθεση.  Ξέρεις,  αυτό το μισοαστεία/μισοσοβαρά,  το αν ήξερα πως θα σε πείραζε δεν θα μιλούσα,  ή αυτό το δε με ξέρεις καλά για αυτό με παρεξηγείς που ωστόσο σου έδινε το δικαίωμα να εκφράζεσαι όπως εσύ ήθελες κι εγώ θα έπρεπε να το αποδεχτώ πολλές φορές μόνο και μόνο για να μη μαλώσουμε ή για να μη σε προσβάλλω.    

Τέλος πάντων,  κατάφερα και ψώνισα δεν ξέρω για λογαριασμό ποιού ανταλλακτικά αυτοκινήτων,  προσπαθώντας να σου εξηγήσω πως δεν φταίω,  πως δεν ήρθα για σένα αλλά επειδή η διεύθυνση του μαγαζιού που μου έδωσαν για να αγοράσω τα όσα έπρεπε ήταν η δική σου.   

Ήταν πέντε γεμάτες σακούλες,  που αδυνατούσα να σηκώσω και ζήτησα βοήθεια,  συμφωνήσαμε πως η μεταφορά θα ήταν δική σας ευθύνη.

Έφυγα συγκλονισμένη κυρίως για την απάθεια με την οποία με αντιμετώπισες.  Για κάποιο λόγο βρέθηκα στον ακριβώς από κάτω όροφο,  όπου συνάντησα την Γκέλυ,  συμμαθήτρια μου από το σχολείο.  Κατέβηκε μαζί μου ως το δρόμο κι εκεί κουβεντιάζοντας,  κατάλαβα πως εργάζεται στην εταιρεία σου.  

Θέλω να σε παρακαλέσω να τον προσέχεις της είπα,  να τον προσέχεις όχι επειδή μπορεί να κάνει κάποιο κακό αλλά δεν τον ένιωσα να είναι καλά.  Να του λες να ξεκουράζεται που και που,  να πηγαίνει βόλτα,  να ξεφεύγει.. 

8 comments:

  1. Οταν τέλειωσα την ανάγνωση της ανάρτησης, σκέφτηκα: πόσο ωραίο είναι τελικά να νοιάζεσαι;
    Να νοιάζεσαι, ακόμα κι αν ο άλλος δεν το αξίζει.
    Γιατί εκείνη τη στιγμή, καταφέρνεις μια νίκη. Να μη γεμίσεις τη ψυχή σου αρνητικότητα!
    Ίσως η ανάρτηση να γράφτηκε με τελείως διαφορετικό σκοπό (#τοπιθανότερο), αλλά εγώ σε ευχαριστώ που ενέπνευσες αυτή τη σκέψη.
    Σε φιλώ γλυκά!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Σκεφτόμουν πως τα όνειρα, ιδιαιτέρως αυτά τα πολύ ζωντανά πρωινά που συνήθως τα θυμόμαστε διόλου τυχαία δεν έρχονται στον ύπνο μας Μαρίνα.
      Μαζί με όλα αυτά που λες, ναι!

      καλημέρα!!!

      Delete
  2. Τον τελευταίο καιρό βλέπω αρκετά όνειρα.Τα περισσότερα έχουν να κάνουν με το παρελθόν.
    Προσπαθώ να μην τα σκέφτομαι γιατί τις περισσότερες φορές με ρίχνουν ψυχολογικά.
    Στέλνω τραγούδια που πιστεύω να σου αρέσουν και ταιριάζουν με το θέμα σου.
    https://www.youtube.com/watch?v=_JsilZpNEUQ
    https://www.youtube.com/watch?v=7A0fg_l5tVM

    ReplyDelete
    Replies
    1. Εγώ τελευταία μόνο τα εφιαλτικά μου όνειρα θυμάμαι.
      Θα τα ακούσω τα τραγούδια σου καλό βράδυ!

      Delete
  3. Εγώ σκέφτομαι σε όλο αυτό Στέλλα μου, το πώς γίνονται οι άνθρωποι. Και πόσο ακραία και άγρια θηρία είναι! Μάλιστα για λόγους ακατανόητους, εγωιστικούς, υστερικούς.
    Με θλίβουν τέτοιες συμπεριφορές καλή μου φίλη και μου προκαλούν μίσος για τον άνθρωπο ειλικρινά.
    Καλησπέρα.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ναι Γιάννη μου πολλές φορές συμβαίνει αυτό που δε μπορούμε να κατανοήσουμε. Κυρίως επειδή έρχονται στιγμές που πατώντας επί πτωμάτων οι άνθρωποι εμείς, τα θέλουμε όλα. Να ειρωνευτούμε, να σνομπάρουμε αλλά και να απολαύσουμε.

      Και να ξέρεις, όσο πιο πεινασμένος είναι ο άλλος, τόσο πιο άγριος και ακραίος. Κι ας μη το παραδεχτεί ποτέ όχι επειδή δεν θέλει αλλά επειδή δεν το βλέπει.

      Χρόνια πολλά Γιάννη
      με υγεία και χαρά καλέ μου

      Delete
  4. Γύρνα πλευρό και άλλαξε όνειρο. Να το δεις όπως εσύ θέλεις, όμορφο, χαρούμενο. Μακριά από κακά όνειρα σου χαλάνε την ημέρα.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Οπωσδήποτε ναι, μέχρι και σεντόνια και μαξιλαροθήκες μπορώ να αλλάξω χελώνα μου καλημέρα

      Delete

μια άλλη

  Είτε το αποδεχόμαστε είτε όχι,  με γκρίνια ή με γέλιο,  με χαρά ή με λύπη,  με τρυφερότητα ή κακία,  το περιμέναμε είτε όχι,  το ονειρευόμ...