Tuesday, November 16, 2021

αδέρφια


 

Λένε πως οι σύζυγοι δείχνουν τον αληθινό τους χαρακτήρα στο διαζύγιο,  οι φίλοι στα δύσκολα και τα αδέρφια στα κληρονομικά.  Εγώ θα έλεγα πως  πέρα από τα κληρονομικά,  μεταξύ των αδερφών παίζονται πολλά.  Ζήλεια ετών που εκδηλώνεται με διάφορους έμεσους τρόπους,  εγωισμός και ελεγκτικότητα.  Ίσως,  δεν ξέρω,  αυτά τα τρία να είναι αλληλένδετα μεταξύ τους.  Αν αφήσουμε στην άκρη τα ''εγώ δούλεψα πιο πολύ από εσένα''  ή ''εγώ έχω περισσότερες ανάγκες από σένα'' ή ''εγώ έχω πετύχει περισσότερο από εσένα''  κλπ κλπ ο έλεγχος,  είναι κάτι πιο εύκολο να ασκηθεί από αυτόν που πιστεύει ότι ''αξίζει τα περισσότερα'' προς τον άλλον,  είναι ο άσσος στο μανίκι του,  είναι το τελευταίο του χαρτί,  είναι ο τρόπος με τον οποίο πιστεύει ότι θα δείξει την ανωτερότητα του απέναντι στον αδερφό ή στην αδερφή.  Ιδιαιτέρως αν βρίσκεται κάπου μακριά,  πχ αν ζει σε μια άλλη πόλη,  οι κινήσεις του είναι αγχώδεις και σπασμωδικές,  ψυχαναγκαστικές.  Θέλει να παίξει και να κερδίσει,  γιατί έτσι πιστεύει πως θα τοποθετηθεί έξω από την ομάδα των ''χαμένων''  πράγμα που είναι ο μεγάλος του τρόμος και φόβος.

2 comments:

  1. Έβαλες δύσκολο και λεπτό ζήτημα τώρα Στέλλα. Πολλές φορές οι σχέσεις των στενών μελών μιας οικογένειας περνούν από "σαράντα κύματα". Όταν μάλιστα οι σχέσεις αυτές αφορούν αδέλφια τότε το ζήτημα είναι και επώδυνο και συνάμα βαρύ. Καλό θα είναι ως άνθρωποι να αναθεωρήσουμε αυτές μας τις προσεγγίσεις μεταξύ μας.
    Καλησπέρα καλή μου φίλη.

    ReplyDelete
    Replies
    1. τί εννοείς στην τελευταία σου πρόταση Γιάννη;

      Delete

Bonjour

  Τελικά δεν ξέρεις αν ο άλλος είναι εγωιστής ή απλά δεν μπορεί να εκφράσει συναισθήματα.  Γενικότερα,  γνωρίζουμε μόνο όσα μπορούμε να διακ...