Sunday, February 22, 2026

το κολιέ

 



 

Φορούσες,  ένα παλιό ασημένιο κολιέ.  Από το λαιμό,  κυλούσε στο σώμα σου,  έφτανε ως το κάτω μέρος του στήθους.  Η αλυσίδα βαριά,  μιλούσε για μέρες που δεν ήξερα ότι υπήρχες.  Κάθε φορά που κινιόσουν, ελαφριές,  θαμπές λάμψεις μου θύμιζαν πως ο χρόνος αφήνει το αποτύπωμα του επάνω μας.  Και κάπου εκεί,  καθώς μου διηγιόσουν αστείες ιστορίες και γελούσαμε,  κατάλαβα πως είναι άλλο το αντέχω κι άλλο το συνυπάρχω ισότιμα και ταπεινά. 


1 comment:

  1. Μα είναι κάτι στιγμές που θυμάσαι και εσύ! Συνυπάρχω και αντέχω. Άκου να δεις! ...🧡

    ReplyDelete

σ' αυτόν που είχε τον Βυσσινόκηπο

Θα ήθελα πολύ να έχω στην κατοχή μου,  μία από τις ζωγραφιές σου. Ήσουν ένα γλυκό,  αυτόφωτο πλάσμα. Κάπου άκουσα πως αυτό το τραγούδι σου ά...