Monday, June 27, 2022

έτσι θα έπρεπε


 

 Αυτό θα έπρεπε να είναι ζωή.  Ένα συνεχές πάρτυ.  Μια ροή από χαριτωμένες,  παιχνιδιάρικες σαπουνόφουσκες.  Μουσική.  Κι ότι αγαπάει κανείς,  φαγητό,  ποτό,  ταξείδια.  Καμμία αρρώστεια,  κανένας πόλεμος,  μια διαρκής και ανεμπόδιστη πρόσβαση σε ότι θα μπορούσε να σε ευχαριστεί. 

1 comment:

σ' αυτόν που είχε τον Βυσσινόκηπο

Θα ήθελα πολύ να έχω στην κατοχή μου,  μία από τις ζωγραφιές σου. Ήσουν ένα γλυκό,  αυτόφωτο πλάσμα. Κάπου άκουσα πως αυτό το τραγούδι σου ά...