Αυτό θα έπρεπε να είναι ζωή. Ένα συνεχές πάρτυ. Μια ροή από χαριτωμένες, παιχνιδιάρικες σαπουνόφουσκες. Μουσική. Κι ότι αγαπάει κανείς, φαγητό, ποτό, ταξείδια. Καμμία αρρώστεια, κανένας πόλεμος, μια διαρκής και ανεμπόδιστη πρόσβαση σε ότι θα μπορούσε να σε ευχαριστεί.
''Ενα φλιτζάνι καφές, ένα τσιγάρο που καπνίζεις και το άρωμά του σε διαπερνά, τα μάτια μισόκλειστα μέσα στο ημίφως του δωματίου... Δεν θέλω τίποτε άλλο από τη ζωή εκτός από τα όνειρά μου και αυτό... Λίγο είναι; Δεν ξέρω. Μήπως ξέρω τι είναι λίγο και τι πολύ;'' Φερνάντο Πεσσόα
Monday, June 27, 2022
Subscribe to:
Post Comments (Atom)
σ' αυτόν που είχε τον Βυσσινόκηπο
Θα ήθελα πολύ να έχω στην κατοχή μου, μία από τις ζωγραφιές σου. Ήσουν ένα γλυκό, αυτόφωτο πλάσμα. Κάπου άκουσα πως αυτό το τραγούδι σου ά...

Ναι επρεπε...😊😀🤣🧡
ReplyDelete