Άρχισα να κόβω πάλι τρίγωνα για να γίνουν δεντράκια. Χρώματα φθινοπωρινά, πράσινα, αλλά και κόκκινα, μπορντώ. Σήμερα η συνάντηση με την ομάδα πήγε θαυμάσια. Μια φωτογραφία στο viber, αποκαλύπτει πόσο το σκυλί μας είναι ευτυχισμένο στη φύση και ανάμεσα σε νέους ανθρώπους. Το φως της ημέρας άλλαξε, έφυγε η καλοκαιρινή ζέστη, δρόσισε, φυσάει. Βγαίνω στο μπαλκόνι και κοιτάζω Βόρεια. Έχει ένα μυστήριο ο τόπος εκεί. Καλώ μια φίλη για καφέ, ο καφές γίνεται ένα ποτήρι κρασί, και το ποτήρι κρασί, τσάι ροδάκινο. Βαραίνει το σώμα μου, κρύβω τα παπούτσια μου κάτω από το τραπέζι όπως το σκυλί μου όταν φοβάται τους κεραυνούς, δεν ξέρω που να βάλω τα χέρια μου, το μυαλό μου κατεβάζει τα στόρια, κανείς προφανής λόγος, ίσως να ήταν όλα καλύτερα αν έπερνα κρασί. Μερικά πράγματα ή τα έχεις ή δεν τα έχεις είχε πει κάποτε ο μακαρίτης Μ. και αποδείχτηκε σοφία.
''Ενα φλιτζάνι καφές, ένα τσιγάρο που καπνίζεις και το άρωμά του σε διαπερνά, τα μάτια μισόκλειστα μέσα στο ημίφως του δωματίου... Δεν θέλω τίποτε άλλο από τη ζωή εκτός από τα όνειρά μου και αυτό... Λίγο είναι; Δεν ξέρω. Μήπως ξέρω τι είναι λίγο και τι πολύ;'' Φερνάντο Πεσσόα
Sunday, September 18, 2022
με τον απογευματινό καφέ
Subscribe to:
Post Comments (Atom)
σ' αυτόν που είχε τον Βυσσινόκηπο
Θα ήθελα πολύ να έχω στην κατοχή μου, μία από τις ζωγραφιές σου. Ήσουν ένα γλυκό, αυτόφωτο πλάσμα. Κάπου άκουσα πως αυτό το τραγούδι σου ά...

No comments:
Post a Comment