Sunday, September 25, 2022

επιθυμία


Νομίζω πως αν με ρωτούσαν τί περιμένω,  αυθόρμητα θα περιέγραφα εσένα.  Είσαι η επιθυμία μου,  το μεγάλο θέλω μου,  είσαι αυτό στο οποίο δεν μπορώ να αντισταθώ.  Πολλές φορές φοβάμαι τα όρια μου,  φοβάμαι μην χειριστώ, χρησιμοποιώντας υπόγειους δρόμους,  αγαπημένους ανθρώπους για να σε αποκτήσω. 

2 comments:

  1. Μήπως του έρωτα έρωτας;

    Καλημέρα Στελ,
    Καλή Εβδομάδα εντελώς :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ε.. χμμ.. ο έρωτας του έρωτος είναι πάντα μια ορμητική διάθεση ανεξαρτήτου ηλικίας θα έλεγα, όμως αυτό είναι κάτι πολύ πολύ πολυτιμότερο. Στο μυαλό προς το παρόν αλλά για μια αισιοδοξία ζούμε, πού θα πάει, όσο ζω μπορεί να γίνει μια πραγματικότητα :-)

      καλησπέρα Νικ.
      σ ευχαριστώ για το πέρασμα

      Delete

σ' αυτόν που είχε τον Βυσσινόκηπο

Θα ήθελα πολύ να έχω στην κατοχή μου,  μία από τις ζωγραφιές σου. Ήσουν ένα γλυκό,  αυτόφωτο πλάσμα. Κάπου άκουσα πως αυτό το τραγούδι σου ά...