Saturday, February 11, 2023

κατά λάθος


 

Θα ήθελα

καλώντας ένα νούμερο τηλεφώνου

να σχηματίσεις  τον αριθμό μου

κατά λάθος.

Θα πω,  παρακαλώ!

Θα πεις,  συγνώμη λάθος,

τον Νίκο έψαχνα.

Κι εκείνα τα δύο δευτερόλεπτα

θα άκουγα τη φωνή σου

μπάσα,  ενοχική και με ερωτηματικά

ίσως

να σου θύμιζε κάτι η φωνή που μόλις άκουσες

κι ίσως να με ρωτούσες

είναι αλήθεια;

Πώς είσαι;  Τί κάνεις;

Θα σου απαντούσα,  είμαι καλά,  ήρεμη.

Σαν σήμερα,  πριν επτά ολόκληρα χρόνια έφυγε ο πατέρας μου

Θα με ρωτούσες,  λυπάσαι;

Ναι,  θα έλεγα

λυπάμαι για όλους όσους δεν

κατάφερα να αγκαλιάσω με τα χέρια μου

όσο πολύ τους άξιζε.

Θα σου απαντούσα

μεγάλωσα τόσο που τα όνειρα

έρχονται μόνο τις νύχτες

κι η λάμψη στα μάτια μου,

αν έχει μείνει κάτι από αυτήν στη μνήμη σου,

έχει σκοτεινιάσει.

Θα σου έλεγα,

δεν έχω κρατήσει τίποτα από την ομορφιά που κάποτε σε συγκίνησε.

Ίσως να το έκανα κι επί τούτου,

να μην έχω επάνω μου τίποτα ελκυστικό,

έτσι ώστε

να μην υπάρχει ο φόβος

για παρατράγουδα,

καταλαβαίνεις;

Κι η φωνή σου θα γινόταν τόσο γλυκιά,

συμπονετική,

υποσχόμενη,

ίσως και να μου ορκιζόσουν

πως 

όταν μια φορά αγαπάς

αυτό είναι για πάντα.

Κι εγώ θα σου έλεγα,

καλέ μου δεν υπάρχουμε για πάντα,

το σημαντικό,

το ουσιώδες,

είναι η στιγμή. 

Η στιγμή,

είναι κόψη μαχαιριού

τεμαχίζει,

ενώνει,

καταλήγει!


 

 


 


4 comments:

  1. Κάπου μεταξύ του ονείρου και της μνήμης οι σκέψεις σου Στέλλα μου. Δεν υπάρχει απώλεια που να μην πονάει, όσα χρόνια κι αν περάσουν. Απλά με τον καιρό μαλακώνει, μαθαίνεις να ζεις μ’ αυτό και ανακαλείς στη μνήμη στιγμές που έζησες, πολύτιμες. Αντιμέτωπη με το αναπόφευκτο θα έρχεσαι πάντα, άλλοτε θα πονάει κι άλλοτε θα χαμογελάς. Αυτοί οι ψίθυροι καρδιάς θα κρατούν πάντα ανοιχτό το δίαυλο μεταξύ σας και αυτό το φως είναι που χρειάζονται. Να μην ξεχνάμε.
    Καλό βράδυ!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Σκεφτόμουν πως αν υπήρχε τσιπάκι με αλλαγή μνήμης θα φρόντιζα να το φυτέψω στο κεφάλι μου. Θα έβαζα ένα ολοκαίνουργιο, και η ζωή μου θα ξαναξεκινούσε από ένα επιθυμητό σημείο και μπροστά.
      Θα προτιμούσα να ξεχνάμε!
      Ωστόσο δεν διαφωνώ με όσα γράφεις.
      Έτσι ακριβώς είναι..
      καλό βράδυ Αννίκα μου

      Delete
  2. Υπέροχο κείμενο! Εύχομαι να γράφεις συχνά τέτοια κείμενα, που εμπεριέχουν την.. υπόσχεση μιάς μικρής νουβέλας.. 🎀

    ReplyDelete
    Replies
    1. Μου αρέσει όπως το είδες Πέτρα, σ ευχαριστώ, καλησπέρα :)

      Delete

μια σκέψη

  Ο καθένας μας βρίσκεται στη δική του γυάλινη σφαίρα!