Friday, July 12, 2024

σε σχήμα σταυρού


 

Σηκώνω με το χέρι μου τα μαλλιά και βάζω στο λαιμό μου ένα μαξιλαράκι.  Στην πραγματικότητα είναι ένα υφασμάτινο πουγγί γεμάτο με χειμωνιάτικες κάλτσες.  Κάνει μια ζέστη απίστευτη κι εγώ σε έχω κρυμμένο σε ένα φάκελο που κρύβω επιμελώς στον καταψύκτη.  Τον ανοίγω όλο και πιο προσεκτικά αλλά όπως κι αν σε παρουσιάσω,  κατεψυγμένο κανείς δεν σε συμπαθεί. Ακόμη κι εγώ απορώ με τον εαυτό μου.  Πώς γεννήθηκα με τόση κακογουστιά;  Δυό πεταλούδες μικρές,  μαύρες είναι κολλημένες στην κουρτίνα μου.  Λυπάμαι να τις διώξω.  Ο Παντελής μια μέρα δεν ξαναφάνηκε.  Χάνονται και οι άνθρωποι και τα πουλιά.  Η Λουκία έρχεται συχνά,  μόνη,  ψάχνει ανάμεσα στα λουλούδια για ψίχουλα.  Έχουν μνήμη τα πουλιά;  Ερωτεύονται;  Θολώνουν;  Φτιάχνουν στέκια στα περβάζια με τα όμορφα σχέδια σε σχήμα σταυρού.  Χαμουρεύονται!  Μαζεύω τα φτερά που αφήνουν στο μπαλκόνι μου και γεμίζω μαξιλάρια για να βλέπω τα πιο όμορφα όνειρα τις νύχτες. 

2 comments:

  1. Ποιητική διάθεση ακόμα . . . και με χειμωνιάτικες κάλτσες!
    Να είσαι Δροσερά! :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Λένε, έχεις λεμόνια φτιάξε λεμονάδα!
      Με έναν ανεμιστήρα και ένα κλιματιστικό που άναψα μόλις τώρα, ελπίζω σε έναν υποφερτό ύπνο, καλό βράδυ Νικ.

      Delete

τίποτα

  Υπάρχουν πάντα και οι μέρες που είναι από το τίποτα υπέροχες.  Με τις μαύρες τρύπες δεν ξέρω τί θα κάνουμε.