Saturday, October 21, 2006

η καλη μου η μερα

σαββατο..
η ημερα του καφε..η καλη..η τυχερη..η διχως ξυπνητηρι..η ημερα της βολτας..της αγορας..της χαλαρωσης..των εντυπων..της παρεας..του σινεμα..του ποτου..κλπ κλπ
η ημερα που την περιμενεις..οολη την εβδομαδα..και που..
αισιοδοξεις..τουλαχιστον σε ενα χαμογελο ηλιου..να περπατησεις λιγουλακι στην παραλια..να ρουφηξεις αλμυρα..να γεμισουν οι μπαταριες..να ερθεις στα ισα σου, αν οχι για ολη την υπολοιπη εβδομαδα..αλλα τις πρωτες μερες βρε ψυχη..

..ξημερωσε ενα ψιλοβροχο..που δε λεω..το συμπαθω..και τις μουντες γκριζες μερες κι αυτες τις αγαπω..αλλα βρε ψυχη..νυσαφι..οχι δεκαπεντε μερες στη σειρα..και κυριως ασε το σαββατο να ξεχωρισει..δωσ του λιγη λιακαδα..
και στη βροχουλα δε λεω.. ομπρελα δε κραταω..αλλα να μην εχω χρυσοπληρωσει να μου ισιωσουν το μαλλι στο κομμωτηριο..που ισιο ειναι απο τη φυση του..αλλα εγω το γουσταρω πιο ισιο..
και να μη φοραω το επισης χρυσοπληρωμενο θαλασσι σουετακι..που μια σταγονα να πεσει επανω του μοιαζει με πινακα μοντερνας ζωγραφικης!!

επισης για το σαββατο θελω και μια σειρα απο αξιολογες ταινιες ..να εχω να διαλεξω..
..οχι να ανοιγω διαπλατα τον εξωστη και να βρισκω μια και μοναδικη ταινια..ελληνικη παρακαλω..μα τι να κανω..αυτην εχει αυτη θα παω να δω..και τα νεα θα τα μαθετε απο πρωτο χερι..μεταξυ μας..πατατα θα ειναι..τωρα τι περιμενεις..ελληνικη..τς τς τς

..επισης λεω..θελω..διοτι σαββατο ειναι..θελω οταν παιρνω τον κολλητο μου τηλεφωνο για βραδυνη συναντηση..θελω να ειναι στο σπιτι και να με περιμενει..ο ιδιος..κι οχι ο τηλεφωνητης..
να μου δηλωνει πως ο κολλητος αλλου κολλησε κι αλλου βρηκε συντροφια..

σαββατο σημερα εε??
ειπε κανεις πως το σαββατο.. ειναι η καλη μου η μερα??
..και μη με ρωτησετε απο βδομαδα γιατι ειμαι τσιτωμενη εεε?? σουςςςς!!!

15 comments:

  1. Σάββατο σήμερα κι απόβραδο τώρα...
    Δεν τελείωσε όμως...
    Κοίτα να το απολαύσεις...
    Στο εύχομαι
    Κι οι τηλεφωνητές να μη λειτουργούν, να απαντούν οι ίδιοι οι κάτοχοι των τηλεφώνων

    Να περάσεις όμορφα το βράδυ σου...
    :-)))

    ReplyDelete
  2. να περνάς καλά...
    είτε μόνη, είτε με παρέα...
    και να μην στεναχωριέσαι...
    εξάλλου, παρέα έχεις το φεγγάρι σου...

    καληνύχτα...

    ReplyDelete
  3. Πω πω πω γκρίνια.....

    :pppppp

    ReplyDelete
  4. ..καλημερα σας..μολις επεστρεψα..απο σινεμα..ελληνικο.."πεντε λεπτα ακομα"..παααρα πολυ ωραιο..
    χαραλαμποπουλος..βλαντη..πιατας..πολυ καλο τοσο που δε το περιμενα..η βροχη σταματησε..ο κολλητος μολις που με προλαβε στις 8.30 στο κινητο..κι επειτα λευκο κρασακι στο Λοξια..με μμμιααααμμμ νοστιμα μεζεδακια..
    ..αα τελικα ηταν ποοολυ ωραιο και αυτο το σαββατο...
    ευχομαι ολα τα καλα και σε σας..

    @..composition doll..δε γκρινιαζω....ολα καλα..καληνυχτουδιααα!!!

    ReplyDelete
  5. @..marko..επιασαν οι ευχες σου..ωραια ηταν..καληνυχτα..

    ReplyDelete
  6. @..γιωργο..δεν ειμαι ποτε μονη..αντικειμενικα..μονο ισως υποκειμενικα..αλλα ναι το φεγγαρι ειναι μια μεγαλη αγκαλια..
    καληνυχτα..

    ReplyDelete
  7. ..ημουν σιγουρη..
    :)))*

    ReplyDelete
  8. Είδες?
    Ακολουθεί ωραία Κυριακή!
    Μά από εμάς, τις τυχερές φίλες της Νίνας.

    ReplyDelete
  9. @..almylife..και βεβαια ειμαστε τυχερες..μα και η νινα ειναι τυχερη..προκειται για το δουναι και λαβειν που λεμε παντα..
    ..αα..κι επειδη εμαθα πως θα πατε για καφε..κι εγω θελω..κι ας ειμαι μακρια..θα εχω το νου μου...:)))
    ..και οχι ποοολυ ομορφες βρε κοριτσια..να μεινει κατι τις και για μας!!:))))

    ReplyDelete
  10. Aπορία.
    Έχεις τόσο μεγάλο φλυντζάνι του καφέ ή το πόδι σου είναι τόσο μικρό;
    Για τη ... φωτογραφία λέω...
    :-))))))))))))

    Καλή Κυριακή και από εδώ.

    ReplyDelete
  11. ..marko..μας πως να μην εχω καλη κυριακη με τα πρωινα χαμογελα εδω μεσα???
    ..να επισημανω μονο..πως για την ηλικια σου..καλη παρατηρητικοτητα σου βρισκεται..για την ηλικια σου..το ξαναλεω..διοτι οποτε θελεις τη θυμασαι...
    ..τερμα τα χαμογελα κοιταχτηκα στον καθρεφτη..δυο εβδομαδες στα μπλογκς ..παρελαση οι ρυτιδες!!

    ReplyDelete
  12. Καλή μου δεν είμαι εγώ που τη θυμάμαι.
    Εκείνη είναι που με ... τσιγκλάει όταν την ξεχνάω... :))

    Και μην ακούς τους/τις αισθητικούς.
    Χαμογέλα και κάνε τους άλλους να ανησυχούν ...

    ReplyDelete
  13. ..μαλον δενημουν αρκετα σαφης..εννοω τερμα αυτα :)))))τα χαμογελα τα ζωγραφιστα με τις πολλες ρυτιδες..
    ..τα αλλα τα αληθινα..που ειναι και δυσευρετα..εκεινα τα φυλαω γερα οταν ερχονται..ειναι που ειναι σπανια..

    ReplyDelete
  14. Εύχομαι να έρχονται συχνά !!!

    ReplyDelete

τί άλλο να πεις;

  Μπαίνεις σε ένα δωμάτιο και μοιάζει παγωμένο.  Σκουπίδια εδώ κι εκεί,  σκόνη πολύ.  Οι καρέκλες άδειες και οι θεατές ανύπαρκτοι.  Όσο και ...