Saturday, October 01, 2011

giveaway, η δουλειά μου και το μαγαζάκι μου στο Etsy

Σημείωση:
η ανάρτηση κι ο διαγωνισμός αφορούν το άλλο μου blog το οποίο θα το βρείτε εδώ



 Eνημερωθείτε για το πως μπορείτε να κερδίσετε ένα πολύ όμορφο χειροποίητο μενταγιόν,  από polymer clay,  κομμάτι της δουλειάς μου και του online καταστήματος του στο etsy.. Δώστε την προσοχή σας σε ένα μέρος της συλλογής μου που θα σας παρουσιάσω εδώ,  κάντε λίγη υπομονή και θα διαβάσετε πως να κάνετε αυτή την υπέροχη σοκολατένια καρδούλα,  δική σας και γοητευτικό στόλισμα στο λαιμό σας..


  μπορείτε να με βρείτε..              fb  /  etsy  /  twitter  /  blog  /  flickr







Λατρεύω να φτιάχνω πράγματα..  είναι τρόπος ζωής,  είναι φιλοσοφία,  είναι η αναπνοή μου.. Υπήρξα τυχερή,  που η δουλειά μου πάντα είχε σαν αντικείμενο αυτό που αγαπούσα..  ειλικρινά θα ήμουν πολύ δυστυχισμένη πίσω από ένα γραφείο κι ένα χώρο όπου άλλοι θα αποφάσιζαν και θα δημιουργούσαν αντί για εμένα!

 Έχω μια πολύ γλυκιά οικογένεια και δυό παιδιά που έχουν κατακτήσει τα δύο μισά της καρδιάς μου.. Το μαγαζί μου κάποτε..  και τώρα το σπίτι μου,  είναι εξ ολοκλήρου σαν ένα τεράστιο εργαστήριο όπου συνήθως βρίσκεις χρήσιμα υλικά παντού,  χάντρες στο πάτωμα,  κομμάτια από υφάσματα στην τραπεζαρία,  σχέδια,  κλωστές και βελόνες στο καθιστικό,  πρώτες ύλες,  κόλλες,  μολύβια,  κορδόνια,  κορδέλλες,  τανάλιες,  κοφτάκια,  σύρματα  κλπ κλπ Πολλές φορές σκέφτομαι πως οι άνθρωποι που είναι δίπλα μου θα πρέπει πολύ να μ'  αγαπούν αφού δέχονται όλο αυτό το πακέτο που περικλύει ''εμένα''..












Και τώρα..  μια τυχερή λη ένας τυχερός,  θα κερδίσει αυτό το υπέροχο μενταγιόν φτιαγμένο από τα χεράκια μου




Πώς να κερδίσετε αυτό το μενταγιόν..


1)  Επισκεφτείτε το κατάστημα μου στο Etsy και γράψτε μου σε σχόλιο ποιό αντικείμενο σας αρέσει πιό πολύ και γιατί!

2)  Κάντε Follow το blog μου και αφήστε μου σχόλιο για να μου το πείτε!

3)  Αφήστε μου το e-mail σας


ΚΑΝΟΝΕΣ:

α)  επιτρέπονται έως 3 σχόλια από κάθε άτομο

β)  μην ξεχάστε να αφήσετε το e-mail σας

γ)  ο διαγωνισμός είναι ανοιχτός για όποιον/α θέλει να λάβει μέρος

δ)  η κλήρωση θα γίνει σε δυό εβδομάδες δλδ την Κυριακή στις 16 Οκτώβρη του 20011.

No comments:

Post a Comment

τί άλλο να πεις;

  Μπαίνεις σε ένα δωμάτιο και μοιάζει παγωμένο.  Σκουπίδια εδώ κι εκεί,  σκόνη πολύ.  Οι καρέκλες άδειες και οι θεατές ανύπαρκτοι.  Όσο και ...