Friday, April 12, 2013

ακόμη μια Παρασκευή





Σε μια άλλη,  ιδανική ζωή,  θα έβγαινα πρωί πρωί στον κήπο,  θα μάζευα λεμόνια,  θα έφτιαχνα γλυκό,  μαρμελάδα,  τάρτα,  ρόφημα ενώ συγχρόνως θα έκανα τα πατώματα,  τα τζάμια και τους πάγκους του σπιτιού να αστράφτουν,  θα μαγείρευα κάτι πιο δύσκολο από μακαρονάδα,  θα σε περίμενα με χαμόγελο,  θα μου έλεγες ένα ανέκδοτο που άκουσες στη δουλειά,  θα έβγαινα για τα ψώνια της τελευταίας στιγμής,  θα συναντούσα μια φίλη μου,  ενώ θα είχα ετοιμάσει όλα τα σχετικά με τη δουλειά μου,  θα μιλούσα με τη μητέρα μου,  θα πήγαινα μια βόλτα με τα παιδιά μου,  θα έμενα μια δυό ώρες με τον εαυτό μου,  θα έβλεπα μια ταινία-μπορεί και δύο,  θα διάβαζα ένα βιβλίο,  θα έβγαινα για τρέξιμο,  θα πήγαινα να δω τη θάλασσα και το ηλιοβασίλεμμα,  θα απαντούσα ευγενικά σε όλα τα mail μου,  θα έτρωγα λίγο,  θα έβγαζα φωτογραφίες στο δάσος,  θα χαμογελούσα ενώ κανένα άγχος και κανένας φόβος,  ούτε ταλαιπώρια θα μπορούσε να σημαδέψει το πρόσωπο μου..


2 comments:

  1. Νομίζω ότι αυτό είναι το όνειρο στο οποίο εγκλωβιστήκαμε! Μου θύμισε το αμερικάνικο όνειρο!
    Κι αν όλα αυτά δεν γίνουν;
    Μένουμε με το ανικανοποίητο;Υπέροχη δημοσίευση!
    Σε φιλώ!
    Καλό Σαββατοκύριακο!

    ReplyDelete
  2. καλησπερα airis

    θα μπορουσα να προσθεσω κι αλλα, οπως το να εκτελω αψογα τα συζυγικα μου καθηκοντα..

    απαντω καταφατικα στην ερωτηση σου..

    καλο σ/k επισης :)

    ReplyDelete

τί άλλο να πεις;

  Μπαίνεις σε ένα δωμάτιο και μοιάζει παγωμένο.  Σκουπίδια εδώ κι εκεί,  σκόνη πολύ.  Οι καρέκλες άδειες και οι θεατές ανύπαρκτοι.  Όσο και ...