Friday, August 30, 2013

[|@||30||@|]





Δεν είναι το τι,  είναι το πως που με παιδεύει..
Λες και ξαφνικά,
όλοι οι τρόποι κρύφτηκαν

________________________________________________


Αν μπορούσες να υπάρχεις έναν αιώνα μετά, 
τότε θά βλεπες πώς το φιλί που σου ακούμπησα πάνω στο μέτωπο 
έγινε άστρο. 

Νικηφόρος Βρεττάκος

6 comments:

  1. Θα μου επιτρέψετε κυρία μου να σας στείλω ένα τεράστιο ΘΑΥΜΑΣΤΙΚΟ!!!

    Λόγια και εικόνα υπέροχα!!!

    Να είστε καλά!

    ReplyDelete
    Replies
    1. τα λογια με πλαγια γραμματα του Νικηφορου Βρεττακου

      σ ευχαριστω
      :)

      Delete
  2. ενας τροπος παντως για να απολαμβανουμε εστω τα μικρα που αναφερει η εικονα, ειναι να διαβαζουμε τοσο ομορφους στιχους σαν αυτον που εδω παρεθεσες


    φιλια :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. μικρη και ομορφη στιγμη ειναι και ακριβως αυτο το οτι εισαι εδω και σχολιασες..

      πολυ σ' αγαπω :)

      Delete
  3. Καλησπέρα αγαπητή....

    Σήμερα αντί να σχολιάσω , θα σου αφιερώσω ένα τραγούδι που τώρα ακούω...έτσι για αλλαγή...

    Να 'σαι καλά...

    http://www.youtube.com/watch?v=mmXU7C7MYlw

    ReplyDelete
    Replies
    1. χρηχα μου καλησπερα

      το ακουσα, ηδη απο χθες το βραδυ
      υπεροχο τραγουδι

      σ ευχαριστω!

      Delete

σ' αυτόν που είχε τον Βυσσινόκηπο

Θα ήθελα πολύ να έχω στην κατοχή μου,  μία από τις ζωγραφιές σου. Ήσουν ένα γλυκό,  αυτόφωτο πλάσμα. Κάπου άκουσα πως αυτό το τραγούδι σου ά...