Wednesday, August 06, 2014

όνειρο





Ένας ουρανός από μαύρα,  ώριμα σύννεφα,  σχεδόν ακουμπούσε στη γη,  και σας λέω,  πάμε..  έρχεται καταιγίδα.  Αρχίσαμε να μαζεύουμε τα πράγματα μας στην ψάθινη τσάντα θαλάσσης,  όμως όλο κι από κάτι έμενε τριγύρω.  Αγωνία και πανικόβλητα κοιτάγματα στην επερχόμενη θύελλα,  και θέληση για διαφυγή από έναν κίνδυνο.


No comments:

Post a Comment

σ' αυτόν που είχε τον Βυσσινόκηπο

Θα ήθελα πολύ να έχω στην κατοχή μου,  μία από τις ζωγραφιές σου. Ήσουν ένα γλυκό,  αυτόφωτο πλάσμα. Κάπου άκουσα πως αυτό το τραγούδι σου ά...