Tuesday, September 24, 2019

παρ' ολίγον





Κάθομαι που λέτε χθες το βράδυ να δω τηλεόραση,  η αγαπημένη μου σειρά αρχίζει στις 9.00 και είχε πάει δέκα,  ήταν περίπου στα μισά όταν καθόλου δεν θυμάμαι τί,  αλλά κάτι μ' έκανε να γελάσω.

Μόνη στο σαλόνι,  το σκυλί μας ήταν κάπου στο μπαλκόνι και χάζευε  στον δρόμο,  το άλλο μου μισό έπλενε σπανάκι,  ναι σωστά διαβάσατε,  η κόρη για τρέξιμο  κι ο γιός στο δωμάτιο του.

Κάτι λοιπόν μου φάνηκε αστείο και γέλασα,  ενώ μόλις πριν λίγο έπινα το χαμομήλι μου,  κι έτσι όπως πήρα βαθιά ανάσα μαζί με το γέλιο,  νάσου μπαίνει στο στόμα μου κι ένα πολύ μικρό,  απειροελάχιστο ''κάτι'',  που ίσα που το κατάλαβα.  Πολύ πιθανόν να ήταν κάποιο μυγάκι ή ακόμη και κάποιο μικρό κουνούπι.

Όλα καλά,  μέχρι που αρχίζει ο πρώτος βήχας.  Το πρώτο γκούχου έφερε το δεύτερο κι από εκεί και πέρα ούτε νερό δεν με έσωζε,  ούτε που σηκώθηκα κι έκανα βόλτες όρθια.
Τώρα που το σκέφτομαι,  πρέπει να με τρόμαξε αυτός ο βήχας.  Πρώτον γιατί δεν μου περνούσε και δεύτερον επειδή περνώντας τα λεπτά γινόταν όλο και πιο έντονος.
Συγχρόνως ένιωθα ότι κάτι μου κόβει την δίοδο της αναπνοής.  Με ανάσες σχεδόν σαν της λαρυγγίτιδας,  ευτυχώς μόνο 3-4 όμως αρκετές να μου κόψουν τα πόδια,  έψαξα εφημερεύοντα,  αν και πρόλαβε και με ενημέρωσε ο γιός μου.
Η αλήθεια είναι πως τους στενοχώρησα πολύ και πως δεν ήξεραν τί να κάνουν,  μια που εγώ είχα πανικοβληθεί τελείως και φώναζα πως δεν είμαι καλά,  και πως πεθαίνω.

Βέβαια εσείς πιθανόν γελάτε,  κι η αλήθεια είναι πως μέχρι να ντυθώ για το νοσοκομείο μου είχε περάσει η όλη κρίση,  κι ο βήχας είχε λιγοστέψει κατά πολύ.
Πήγα όμως γιατί φοβόμουν μήπως ξανασυμβεί.

Εκεί,  μου μέτρησαν κανονική πίεση και 145 παλμούς (πώς να μην ανέβουν μετά από τόσο πανικό),  με έστειλαν σε ωρλ,  ο οποίος άγιος άνθρωπος,  μου λέει κοίτα να δεις εγώ πρέπει να σου κάνω λαρυγγοσκόπηση.  Το μηχάνημα που έχουμε εδώ είναι πολύ ζόρικο,  θα σε παιδέψω.
Βέβαια εγώ την έχω κάνει αυτή την εξέταση στο ίδιο νοσοκομείο και κόντεψα να τρελλαθώ.  Πραγματικά επίπονη εξέταση.

Τέλος πάντων με έστειλε να κάνω μια βόλτα,  να κάνω ένα μπάνιο και να κοιμηθώ,  μου είπε ότι πιστεύει ότι πέρασα μια μικρή κρίση πανικού και πως όλα θα πάνε καλά,  όπως και πάνε.

Αυτά τα ωραία από χθες το βράδυ,  έχασα το μισό επισόδειο της αγαπημένης μου σειράς και κόντεψα να πεθάνω.
Παρολίγο δλδ κι από ένα μυγάκι στο λαιμό,  κανείς δεν θα ξαναέγραφε ποτέ σε τούτο δω το μπλογκ         :-)))))

Αυτά και σας φιλώ
και να προσέχουμε τους εαυτούς μας
είμαστε πολύτιμοι και ακριβοί


15 comments:

  1. Χριστός και Παναγία βρε Στέλλα!
    Έλεος παιδάκι μου! Τι ήταν αυτό; Τελικά ήταν κάποιο εξωτερικό σώμα ή απλά όλο αυτό προκλήθηκε από άλλη αιτία; Το ζητούμενο βέβαια είναι να είσαι τώρα απόλυτα καλά, ήρεμη και να έχεις ξεκουραστεί. Πρόσεξε βρε παιδί μου σε παρακαλώ. Η Λαρυγγοσκόπηση τι έδειξε; όλα χάλια είχες και το μηχάνημα απαρχαιωμένο! Τι ....όνειρο παιδί μου είδες χθες το πρωί.
    Περαστικά σου, σιδερένια. Με όλες μου τις ευχές.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Δεν πολυήθελε να μου κάνει τη λαρυγγοσκόπηση, το άφησε στη δική μου κρίση, η κρίση είχε ήδη περάσει απλά φοβόμουν μη ξανασυμβεί. Προφανώς θεώρησε πως με 145 παλμούς θα με επιβάρυνε με μια επώδυνη εξέταση, αλλά πίστευε πως ήταν κρίση πανικού.
      Εγώ πιστεύω πως κατάπια κάποιο μυγάκι, κόλησε, ήρθε ο βήχας κι από εκεί και πέρα η κρίση πανικού.

      Ίσως να κάνει και μια λαρυγγοσκόπηση σε άλλο νοσοκομείο που μου συνέστησε όπου υπάρχει πιο ανώδυνο μηχάνημα.

      Σήμερα όλα καλά,
      περιμένω να βγει από το φούρνο μια μηλόπιτα που με πολύ χαρά έφτιαξα

      βρέχει, χαμός εδώ

      Delete
    2. Καλοφάγωτη η μηλόπιτα Στέλλα μου. Χαλάλι σου μετά τα όσα υπέφερες καλή μου φίλη. Ελπίζω τώρα να είσαι καλά και να χαμογελάς.

      Delete
  2. Όπερ έδει Στέλλα μου δεν γελάμε με ανοιχτό το στόμα.
    Άντε καλέ, πιστεύω κι εγώ μια κρίση πανικού ήταν και πέρασε. Το άγχος σου βέβαια το καταλαβαίνω.
    Νομίζεις εκείνη την ώρα πως πεθαίνεις από έλλειψη οξυγόνου. Τέλος πάντων όλα καλά.
    Αφού έφτιαξες και μηλόπιτα μετά από τέτοια περιπέτεια…..εε τι να πω. Θερίο έλεγε η γιαγιά μου.
    Πάντως πέρα απ’ την πλάκα μερικές φορές το άγχος μας είναι μεγαλύτερο απ’ το πρόβλημα.
    Όλα καλά!
    Φιλιά, καλό βράδυ!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Βέβαια πνιγόμουν αλλά το άγχος είναι πολύ κακή κατάσταση πραγματικά.

      Ας μείνουμε στην μηλόπιτα η οποία έγινε θαυμάσια και του γούστου μου.
      Με μπόλικη άχνη ζάχαρη.
      Και ζεστό καφεδάκι.

      Σε προσκαλώ μετά χαράς!

      Delete
  3. Δεν μου έχει συμβεί να μπει κάτι και να μην μπορώ να πάρω ανάσα, αλλά μου έχει συμβεί να κάτσει κάτι στο λαιμό μου και για ώρα να αισθάνομαι πως αφήνω αυτόν τον κόσμο... στη συνέχεια έμαθα διάφορες τεχνικές, όπως κάποιος να σου κτυπήσει με φόρα την πλάτη ή το διάφραγμα, να κοιτάει κανείς ψηλά, οι βαθιές ανάσες βοηθούν επίσης, αλλά πάνω απ΄όλα η ψυχραιμία, είναι καλύτερος σύμβουλος λέω τώρα Στέλλα μου!
    Περαστικά να είναι όλα αυτά Στέλλα μου και μάθημα, πως τώρα είμαστε και το μετά, άγνωστο!
    Πολλά γλυκά ΑΦιλάκια σου στέλνω!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Αυτό ακριβώς ένιωσα, πως τώρα είμαστε, ένα λεπτό μετά μπορεί και όχι!

      καλημερούδια Στεφανία

      Delete
  4. Έλα Παναγιά μου!!!!!! Αφού όλα καλά εντάξει πέρασε.. Τώρα αφού πέρασαν όλα τι στο καλό κατάπιες;
    Συμβαίνουν αυτά, πολλές φορές με ένα στραβοκατάπημα έχουμε πνιγεί στο βήχα και δεν μπορούμε να πάρουμε ανάσα. Ψυχραιμία θέλει εκείνη την ώρα γιατί νομίζω ότι οι παλμοί σου ήταν το σοβαρότερο που παρουσίαζες χθες.
    Καλή η μηλόπιτα; Καλοχώνευτη τώρα θα είναι, ναι;
    Φιλάκια και περασμένα να είναι και ξεχασμένα. Να μην ξανάρθουν

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ξεπέρασα ακόμη και το ρεκόρ (130) των αυξημένων μου παλμών μετά από εισπνοή σιλικόνης. Ανεβάζω όταν αγχώνομαι πολύ. Αλλά δεν δέχομαι να πάρω φάρμακα αφού ο καρδιολόγος μου δεν μου το επιβάλει.

      Η μηλόπιτα εξαιρετική.

      ευχαριστώ πολύ Αννα
      καλημέρα σου

      Delete
  5. Αυτό που περιγράφεις είναι λίγο πολύπλοκο για όλους εμάς που δεν είμαστε γιατροί.Επειδή δεν μου αρέσει να κάνω τον γιατρό και να λέω διάφορα αυτό που θα έκανα εγώ εάν κάπνιζα πολλά χρόνια θα έψαχνα λίγο τους πνεύμονες μου.
    Επειδή έχω από παιδί αλλεργικό άσθμα όταν γίνεται κάτι και έχω δυσκολία στην αναπνοή πάντα το ψάχνω λίγο περισσότερο.
    Στέλνω μουσική σήμερα από Σταύρο Λάντσια. https://www.youtube.com/watch?v=Y5NfOd1OPZ4 Πιστεύω ταιριάζει και τον φθινοπωρινό καιρό.
    Περαστικά!!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Πολύ σωστά κάνεις!!!
      Σου δημιουργεί μεγάλες δυσκολίες το αλλεργικό άσθμα;

      Ωραία, θαυμάσια η μουσική επιλογή σου.
      Απόλυτα ταιριάζει, με τον συννεφιασμένο ουρανό

      Delete
  6. Καλησπέρα.Το αλλεργικό άσθμα το εχω από 5 ετών.Ξέρω σίγουρα ότι με πειράζει η γύρη της ελιάς την άνοιξη και οι φράουλες και η υγρασία.
    Είναι πολύ δύσκολο όταν έχεις προβλήματα με το αναπνευστικό.
    https://www.youtube.com/watch?v=ZEMCeymW1Ow

    ReplyDelete
    Replies
    1. Σ ευχαριστώ!

      Ωραία η επιλογή σου και πάλι!!!

      Delete
  7. Όσο φτιάχνεις μηλόπιτες, μη φοβάσαι τίποτα!
    Λογικό είναι να περάσεις στον πανικό άμα δεν μπορείς να πάρεις ανάσα.
    Το καλό είναι ότι δεν ήταν κάτι που να σε τσιμπούσε κιόλας.
    Αλλά τέλος καλό, όλα καλά, που έγραφε κι ο Σαίξπηρ!
    Καλό βράδυ Φις Άι!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Επίσης όσα φέρνει η στιγμή δεν τα φέρνει ο χρόνος όλος :-)))
      η μηλόπιτα σούπερ

      λίγη λίγη όμως
      προσέχουμε λίγο τα κιλά μας (όσο πατάει η γάτα)

      καλό βράδυ αρτίστα μου

      Delete

ερώτηση

  Έχεις δοκιμάσει να κάνεις κάτι που ως τώρα το θεωρούσες αδύνατο για τα δεδομένα σου και να το φέρεις εις πέρας; Τελικά κερδίζει αυτός που ...