Wednesday, June 09, 2021

ανθρώπινο δικαίωμα


 

Ταράχθηκε λέει μια κοπέλα,  επειδή κάποιο χρονικό διάστημα πριν,  σε μια κουβέντα  που έγινε σχετικά με κάποιες ομάδες ομοφυλόφυλων,  εγώ λέει,  εγώ, της είπα πως έχουν κάθε δικαίωμα οι άνθρωποι να επιλέγουν ποιός θα είναι στο κρεββάτι τους και πως επίσης,  όταν εκείνη είπε πως ακόμη κι αν αυτό το δεχόταν ποτέ δεν θα μπορούσε να δεχτεί το ότι αυτοί,  οι ομοφυλόφιλοι, θα μπορούσαν να αποκτήσουν παιδί,  εγώ,  πάλι εγώ,  απάντησα πως κι αυτό ακόμη είναι ανθρώπινο δικαίωμα.

Τί θέλω και παίρνω μέρος σε κουβέντες και ταράζω τους ανθρώπους και δεν κάθομαι στο καναπεδάκι μου να διαβάσω την εφημερίδα μου!!!

4 comments:

  1. Κάτσε ρε Στέλλα μου, μισό λεπτό τώρα. Οκ η κοπελιά ενοχλήθηκε και ταράχτηκε. Δικαίωμά της σεβαστό. Δεν καταλαβαίνω τώρα γιατί θα έπρεπε τώρα εσύ να αποσύρεις και να κρύψεις τις απόψεις σου; Για δώσε μου έναν σοβαρό λόγο; Γιατί αυτός που επικαλείσαι δεν είναι!
    Δηλαδή έχουμε δίπλα μας έναν παιδόφιλο, έναν φασίστα. Και επειδή θα ενοχληθεί από μια μας άποψη, εμείς θα πρέπει να κλειστούμε στο καβούκι μας;
    Σε παρακαλώ, φρόντισε να αναθεωρήσεις αμέσως αυτή την άποψη, καταλαβαίνεις που οδηγεί.
    Κάνω πως δεν την διάβασα.
    Την καλησπέρα μου.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ταράχθηκε λέει.. ταράχθηκε..

      Θέλει πολύ δουλειά Γιάννη μου για να πάψουμε να είμαστε ρατσιστές!

      Delete
    2. Άνθρωπος: το μεγαλύτερο επί γης θηρίο. Πόσους αιώνες θα αχρειαστούμε για να, επιτέλους, εξανθρωπιστούμε; Θα προλάβουμε;

      Φιλιά!

      Delete
    3. Αν κρίνω από τον εαυτό μου χρειάστηκε να φτάσω τα 50-60 μου χρόνια για να δω τα πράγματα με άλλο μάτι, να ξεφύγω από το να καταδικάζω τα πάντα που ήταν από μένα διαφορετικά.
      Δύσκολο το να είμαστε άνθρωποι ναι!

      φιλιά κι από μένα Νικ.

      Delete

μια μέρα

  χρόνος τότε που σκοτώναμε το συναίσθημα,  κι ενώ η ψυχή έλεγε ναι,  εμείς επιλέξαμε το όχι νοσταλγία ο τρόπος που σήκωνες ψηλά τα μανίκια ...