Tuesday, July 13, 2021

αυτοπειθαρχία;


 

Αναρωτιέμαι πόσο μπορεί να διαρκέσει η αυτοσυγκράτηση και το μέγεθος της λαχτάρας με την οποία θα πέσεις [(με τα μούτρα) (ξανά)] στον ''πειρασμό''.  

7 comments:

  1. Καλημέρα....αυτό κι αν με απασχολεί κάθε φορά!!!!Και κάθε φορά χάνει η αυτοσυγκράτηση!!!!
    Φιλιά με θαλασσινή αύρα στέλνω

    ReplyDelete
    Replies
    1. Άσε Άννα Φλο μου, πρόκειται για μια πολύ πικρή ιστορία!
      φιλιά κι από μένα, από θάλασσα, από αστικό κέντρο, από παντού. Ιδρωμένα έτσι κι αλλιώς :-)

      Delete
  2. Χμμμμ αν μπροστά μου βρίσκονται τα ...ανωτέρω αντικείμενα, τότε η αυτοσυγκράτηση δεν έχει πολλές ελπίδες.
    Καλησπέρα Στέλλα μου.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Κι εγώ δεν έχω ελπίδες να διατηρήσω το βάρος μου Γιάννη :)
      καλησπέρα!!!

      Delete
    2. Χαχαχαχαχαχχα με τέτοιου τύπου αναρτήσεις Στέλλα μου, ελπίδα δεν έχουμε.

      Delete
  3. Ερώτηση: Πως θα ήταν η ζωή μας χωρίς την ΜΗ αυτοσυγκράτηση;
    Απάντηση: Μίζερη

    ΥΓ θέλω κι εγώ pancakes!!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Απάντηση: χαώδης ίσως;
      Μίζερη γιατί;

      Και εγώ θέλω και όχι μόνο pancakes!

      Delete

σ' αυτόν που είχε τον Βυσσινόκηπο

Θα ήθελα πολύ να έχω στην κατοχή μου,  μία από τις ζωγραφιές σου. Ήσουν ένα γλυκό,  αυτόφωτο πλάσμα. Κάπου άκουσα πως αυτό το τραγούδι σου ά...