Monday, March 14, 2022

πού;


 

Αυτά που πια συμβαίνουν είναι μόνο για να αλλάζουν συνεχώς την δική μου ψυχολογία,  ή εγώ δεν μπορώ να δω την ωμή πραγματικότητα;  Εθελοτυφλώ ή απλά αλλάζω με έναν τρόπο αυτιστικό,  καταθλιπτικό,  στριμμένο και ξινό;  Πού είναι ο χαρακτήρας που ονειρεύτηκα για μένα;  

1 comment:

  1. Πόσο κοντα αυτός ο προβληματισμός σου στους δικούς μου! Συχνά αναρωτιέμαι τι έγινε με το μέλλον που περίμενα για μένα;

    ReplyDelete

σ' αυτόν που είχε τον Βυσσινόκηπο

Θα ήθελα πολύ να έχω στην κατοχή μου,  μία από τις ζωγραφιές σου. Ήσουν ένα γλυκό,  αυτόφωτο πλάσμα. Κάπου άκουσα πως αυτό το τραγούδι σου ά...