Saturday, July 16, 2022

διαφορές


 

Ένα βράδυ,  με πλησίασες στο μπαλκόνι και μου λές -ξέρεις πού είναι η πούλια;-  Σου την έδειξα και γέλασες.  -Πού τα έμαθες εσύ αυτά;-  ρώτησες.

Χθες,  μου είπε,  πως μόνο εγώ κι εσύ τα αρέσαμε αυτά.  Να χαζεύουμε δηλαδή τα αστέρια,  να κοιτάμε το φεγγάρι.  Δηλαδή εγώ γιατί εγώ απέμεινα.  Πώς γίνεται ένας άνθρωπος να μην  έχει πει ποτέ -ουάου δες,  ο ήλιος δύει και τα χρώματα στον ουρανό είναι πανέμορφα;- ή -κοίτα πόσο καθαρό φαίνεται το στερέωμα σήμερα- ή -δες το φεγγάρι πως σκάει πίσω από το βουνό υπέρλαμπρο-.  Ένα πρωινό,  στην ίδια βεράντα,  την φώναξα να δει μια υπερπαραγωγή ανατολής.  Μου είπε -α δεν μ'ενδιαφέρουν εμένα αυτά- αντιλαμβάνομαι αυτό που σε τράβηξε σ'αυτή τη γυναίκα,  ήταν όμως πολύ περισσότερες οι διαφορές!  Αλλά κάπως έτσι δεν συμβαίνει πάντα;  

4 comments:

  1. Είναι ένα κράμα σύνθεσης που μας τραβά στους άλλους. Αντιθέσεις, ομοιότητες και πόσα ακόμα στο ενδυάμεσο.
    Λατρεύω τον ουρανό. Αγαπώ τα ηλιοβασιλέματα, τις ανατολές, τα άστρα, τους πλανήτες.
    Είναι μια ομορφιά που συχνά στη καθημερινότητα παραβλέπουμε, αλλά είναι εκεί να μας υπενθυμίζει τη μαγεία.
    Στέλνω φιλί γλυκό Στέλλα μου και ευχές για καλό Σ-κ :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Η ομορφιά του σύμπαντος Μαρίνα μου και της γης.. καλή κυριακή, φιλιά

      Delete
  2. Κάποιο φεγγάρι θα μας σώσει κάποια στιγμή από την μετριότητα..

    Τα φιλιά μου και καλό σ/κ 💕

    ReplyDelete
    Replies
    1. Λες; μπα! δεν μας σώζει τίποτα νομίζω και δεν είμαι πεσιμίστρια, ρεαλιστικά μιλάω :-) καλημέρα Πέτρα μου

      Delete

σαν ένα φλυτζάνι καφέ

  Το κατάλληλο άτομο είναι σαν να απολαμβάνεις φλυτζάνι με τον αγαπημένο σου καφέ.  Στο πιό όμορφο σερβίτσιο,  στην πιο σωστή δόση,  στην ιδ...