Tuesday, July 19, 2022

κυριολεκτικά

 

Ξύπνησα στις 5.  Ξημερώματα.  Στις 6 σηκώθηκα από το κρεββάτι.  Άνοιξα όλα τα παντζούρια,  ήπια το χάπι μου,  πήγα στη μαμά,  έφαγα.  Στις 8 ξανακοιμήθηκα.  Ήταν κάποιος,  φίλος της,  που με ρώτησε αν έχω νέα της Ρίας.  Είπα ναι,  τα λέμε καμμιά φορά στο facebook.  Μου είπε,  πες της να μου τηλεφωνήσει και βιαστικά όπως εμφανίστηκε,  έφυγε.  Θα της το πω του φώναξα,  αλλά σε ποιόν να πάρει να της πω;  Δεν μ' άκουσε.  Τον κυνηγούσα για όλο τον υπόλοιπο χρόνο του ύπνου μου.  Ποιός είσαι;  Πες μου το όνομα σου!  Δεν μου το είπε,  βρέθηκα σε μέρη άγνωστα,  εγώ θα της το μεταφέρω  σκέφτηκα κι αυτή θα ξέρει.  Ίσως και να είναι σίγουρη.   Ίσως και να ήταν ο μοναδικός άνθρωπος που κι αυτή θα ήθελε να τηλεφωνήσει.  Ξύπνησα 9.30.  Χτυπούσε το τηλέφωνο.  Γράψαμε τα ονόματα για την κλήρωση.  Με 150 ευρώ ελπίδα μόνο εγκλωβισμένος σε ένα ''κάτι''  που λέγεται καλοκαίρι είσαι.  Κι έτσι όπως όλα έχουν χαθεί,  δικαιοσύνη καμμία,  φοβάμαι μη μου λείψουν και οι ανεμιστήρες και τα κλιματιστικά.  Ξεκίνησα να φτιάξω γεμιστά.  Βαρέθηκα.  Είπα θα πάω βόλτα.  Βαρέθηκα.  Έβαλα σε ένα μπωλ μια χούφτα κεράσια.  Με ρουφάει η οθόνη του υπολογιστή..  κυριολεκτικά..
 

2 comments:

  1. Ποια είναι η Ρία? Το καλοκαίρι έχει έρθει σίγουρα, θα μείνει αρκετούς μήνες. Είναι ωραίος ο πίνακας. Επίσης, αγόρασα και εγώ κεράσια, καταπληκτικά φέτος.
    Δεν είμαι της άποψης πως όλα έχουν χαθεί. Είναι λίγο ζόρικα δεν αντιλέγω.
    Παλιά μας ρουφούσε ένα βιβλίο συνήθως το καλοκαίρι ή το μπαλκόνι που μεταμορφώνονταν σε καράβι και στα αυτιά μας ο αγαπημένος μας ραδιοφωνικός σταθμός με χιλιάδες τραγούδια.
    Εξαρτάται τι διαβάζεις στον υπολογιστή. :)
    Καληνύχτα εκεί :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Μάνια, η Ρία είναι μια συμμαθήτρια από το δημοτικό.
      Είναι πολύ ζόρικα, καθόλου λίγο. Είναι και η ηλικία πλέον. Είναι διάφορα, να χαλαρώσουμε χρειάζεται αλλά που.
      Ραδιόφωνο δεν πολυακούω. Όποτε τύχει.
      Είναι ωραία τα βιβλία αρκεί να μπορείς να τους αφεθείς.
      Στον υπολογιστή διαβάζω αυτά που με ενδιαφέρουν και κάποιες φορές μόνο βλέπω, εικόνες πχ. Δεν ξέρω πώς θα ήταν η ζωή μου χωρίς..

      Εδώ μόλις έφαγα πρωινό, εκεί υποθέτω θα είναι ξημερώματα, καλημέρα λοιπόν για όταν και αν το δεις

      σ ευχαριστώ, φιλιά (ελπίζω να έφτασαν) :-)

      Delete

σαν ένα φλυτζάνι καφέ

  Το κατάλληλο άτομο είναι σαν να απολαμβάνεις φλυτζάνι με τον αγαπημένο σου καφέ.  Στο πιό όμορφο σερβίτσιο,  στην πιο σωστή δόση,  στην ιδ...