Saturday, July 13, 2013

βυσσινάδα





Mα πάνω απ΄όλα τον εαυτό μου πρέπει να εξημερώσω..

*

Έχω τόσα πολλά κι ενδιαφέροντα μέσα μου τον τελευταίο καιρό..  μα τίποτα που να βγαίνει με λέξεις,  πόσο μάλλον να φτιάξω προτάσεις..

*

Με παρατηρώ..

2 comments:

  1. Το να παρατηρώ τον εαυτό μου είναι σα να παρατηρώ όλους τους άλλους, γιατί είμαι ένας κοινός και συνηθισμένος άνθρωπος.

    ReplyDelete
  2. @ ηλιογραφε μου παρατηρωντας με ανακαλυπτω πραγματα που απαντουν σε πολλα ερωτηματικα..

    και βεβαια ειμαστε ολοι ιδιοι, με μικρες διαφορες :)

    καλο βραδυ :)

    ReplyDelete

σ' αυτόν που είχε τον Βυσσινόκηπο

Θα ήθελα πολύ να έχω στην κατοχή μου,  μία από τις ζωγραφιές σου. Ήσουν ένα γλυκό,  αυτόφωτο πλάσμα. Κάπου άκουσα πως αυτό το τραγούδι σου ά...