Monday, July 15, 2013

στιγμές




Έχει φύγει ο χειμώνας πολύ μακριά μου,  έχω κλείσει διακόπτες και είμαι σε διακοπές..

*

Κάποιος που λατρεύει να ''μαγειρεύει''  τις στιγμές,  μου αγόρασε ένα κίτρινο,  πλατύγυρο καπέλο

*

Κοιτάζοντας μακριά..
-Τι είναι αυτό;  άνθρωποι ή σκουπίδια;
-Άνθρωποι
-Σκουπίδια
-Άνθρωποι στα σκουπίδια..

*

Δυό μικρά αγόρια γύρω στα έξη συνομιλούν,  το ένα μοιάζει τραγικά με κορίτσι,  παρ όλα τα χοντρούτσικα χαρακτηριστικά,  έχει μαύρα κορακίσια μαλλιά μισό μέτρο κοτσίδα και φοράει σορτσάκι..
-Μχ..  έβγαλες έξω τα βυζιά εσύ..
-...
-Αγόρι είσαι;
-...
-Γιατί έχεις κοτσίδα;

-Θα του δώσω μπουνιές λέει στη μικρή του φίλη ο άλλος μικρός κι ετοιμάζεται για μάχη..  εξηγήσεις δίνει η φίλη στο γεμάτο απορίες αγόρι.

-Ο μπαμπάς του θέλει να έχει μακριά μαλλιά,  κι αυτός τι να τα κάνει,  τα δένει κοτσίδα.

Έμεινα να φαντάζομαι τον εξτριμ μπαμπά !

No comments:

Post a Comment

σ' αυτόν που είχε τον Βυσσινόκηπο

Θα ήθελα πολύ να έχω στην κατοχή μου,  μία από τις ζωγραφιές σου. Ήσουν ένα γλυκό,  αυτόφωτο πλάσμα. Κάπου άκουσα πως αυτό το τραγούδι σου ά...