Friday, July 26, 2013

κολλήματα





Και θέλω και δε θέλω..  συμβαίνει  κι αυτό..

Ανασφάλεια ίσως που όλο και μεγαλώνει..


2 comments:

  1. Μου έχει γίνει, διαστροφή όταν θέλω να χαλαρώσω, να σ' επισκέπτομαι και να διαβάζω τις προηγούμενες αναρτήσεις σου... είναι αυτά που γράφεις που μου αρέσουν γιατί πάντα έχουν ουσία, είναι που αντιπαθώ σφόδρα τα μεγάλα ποστ (που σπάνια διαβάζω πια!)είναι οι φωτό σου που όλες είναι εντελώς του γούστου μου...είναι είναι το φεγγάρι, ότι και να είναι: ΕΙΝΑΙ!

    ReplyDelete
  2. αυτο με χαροποιει μαγισσουλα μου γιατι λατρευω να βγαζω τετοια συναισθηματα
    και μαλιστα τωρα που το σκεφτομαι μαλλον για αυτο ακριβως το κανω, για να χαλαρωνω κι εγω μαζι σας

    φιλια πολλα ")

    ReplyDelete

σ' αυτόν που είχε τον Βυσσινόκηπο

Θα ήθελα πολύ να έχω στην κατοχή μου,  μία από τις ζωγραφιές σου. Ήσουν ένα γλυκό,  αυτόφωτο πλάσμα. Κάπου άκουσα πως αυτό το τραγούδι σου ά...