Saturday, August 03, 2013

touch





Όλα αυτά που εσύ φαντάζεσαι
κι όλα αυτά που εγώ βλέπω

θα ήθελα να τα είχα στην πραγματικότητα

να τα ακουμπήσω..  καταλαβαίνεις;



*

2 comments:

  1. Υπέροχο το blog σου!
    Έχει αυτό που λέμε...φινέτσα!
    Ξέρεις πόση ώρα σε διαβάζω σήμερα; Και οι φωτό σου καταπληκτικές. Εξαιρετικό γούστο.
    Χαίρομαι πάρα πολύ που σε βρήκα!
    Κι εύχομαι καλό (υπόλοιπο) Σαββατοκύριακο! :)

    (Μόνο αν σε βγάλει ο δρόμος και μόνο αν το επιθυμείς, μπορείς να σταθείς για λίγο: http://pistos-petra.blogspot.gr/ Θα χαρώ πολύ!)

    ReplyDelete
  2. @ κι εγω χαιρομαι που σε βρηκα

    πολυ πολυ καλο σ/κ
    :)

    ReplyDelete

σ' αυτόν που είχε τον Βυσσινόκηπο

Θα ήθελα πολύ να έχω στην κατοχή μου,  μία από τις ζωγραφιές σου. Ήσουν ένα γλυκό,  αυτόφωτο πλάσμα. Κάπου άκουσα πως αυτό το τραγούδι σου ά...