Wednesday, November 19, 2014

αίσθηση





Μια ζεστή αίσθηση ξανά,
σαν πρωινό χριστουγέννων,

και βροχή..

και αυτό το ότι χάνονται στο χρόνο πράγματα όχι και τόσο παλιά
πράγματα που δεν είχαν τη δύναμη να επιβιώσουν..

κι από που ξεφυτρώνουν όλοι αυτοί οι καινούργιοι άνθρωποι
και με ποιό τρόπο να τους κοιτάξεις..  αναρωτιέμαι..

No comments:

Post a Comment

σ' αυτόν που είχε τον Βυσσινόκηπο

Θα ήθελα πολύ να έχω στην κατοχή μου,  μία από τις ζωγραφιές σου. Ήσουν ένα γλυκό,  αυτόφωτο πλάσμα. Κάπου άκουσα πως αυτό το τραγούδι σου ά...