Sunday, November 09, 2014

της θλίψης





Είμαι πολύ ευαισθητοποιημένη απέναντι σε πλάσματα με πιθανή θλίψη ή κατάθλιψη..  ιδιαιτέρως όταν η ηλικία τους είναι γύρω στα 20..  το θεωρώ τραγικό,  το θεωρώ απαράδεκτο - θέλω να τους δώσω επικοινωνία και αγκαλιά και τρυφερότητα - και θέλω όλο αυτό να φανεί δεδομένο και φυσιολογικό..
Ένα κοριτσάκι γλυκό σαν άγγελος και χαμένο επίσης σαν άγγελος - γιατί ποιός είπε ότι οι άγγελοι είναι πάντα ευτυχισμένοι;
Να μην ξέρεις πως να το πλησιάσεις και πως να το ακουμπήσεις..

1 comment:

σ' αυτόν που είχε τον Βυσσινόκηπο

Θα ήθελα πολύ να έχω στην κατοχή μου,  μία από τις ζωγραφιές σου. Ήσουν ένα γλυκό,  αυτόφωτο πλάσμα. Κάπου άκουσα πως αυτό το τραγούδι σου ά...