Thursday, November 13, 2014

είναι έτσι!





Δεν σου φαίνεται κάποιες φορές ότι οι ώρες κολλούν με τις σκέψεις και οι μέρες γίνονται βαριές και άκαμπτες ενώ έξω είναι νύχτα,  και ακούγονται κρότοι που μπορεί να είναι πυροτεχνήματα ή πυροβολισμοί,  και δεν σταματάει να βρέχει,  ενώ εσύ το μόνο που θέλεις είναι μια ζεστή σοκολάτα και δυό χέρια για να καθίσουν ανάμεσα τους τα δυό σου μάγουλα ;;;

No comments:

Post a Comment

σ' αυτόν που είχε τον Βυσσινόκηπο

Θα ήθελα πολύ να έχω στην κατοχή μου,  μία από τις ζωγραφιές σου. Ήσουν ένα γλυκό,  αυτόφωτο πλάσμα. Κάπου άκουσα πως αυτό το τραγούδι σου ά...