Saturday, November 08, 2014

θαμμένα ;;;





Έχω θάψει,  έχω συγχωρήσει και έχω προσπαθήσει να ξεχάσω..  όσο μπορώ τα πατάω,  όλο και πιο βαθιά,  όσο μπορώ τοποθετώ πράγματα όμορφα σα γλυκά του κουταλιού  στο πάνω πάνω μέρος των γυάλινων βάζων,  ή ρούχα χρυσοστόλιστα στο πάνω πάνω μέρος του ξύλινου σεντουκιού..

Με την πρώτη ευκαιρία ακόμη και μετά από καιρό,  τα βρίσκω μπροστά μου..

Πίστεψε με,  είναι το μόνο που δεν μου κάνει καλό..

No comments:

Post a Comment

σ' αυτόν που είχε τον Βυσσινόκηπο

Θα ήθελα πολύ να έχω στην κατοχή μου,  μία από τις ζωγραφιές σου. Ήσουν ένα γλυκό,  αυτόφωτο πλάσμα. Κάπου άκουσα πως αυτό το τραγούδι σου ά...