Friday, November 28, 2014

χαρές





Όταν ανοίγουν οι πόρτες του Κ. και της Κ.,  περίεργο συναίσθημα,  νιώθω σαν να ανοίγω την πόρτα του δικού μου σπιτιού,  σαν να στρογγυλοκάθομαι μπροστά στο τζάκι,  σαν να κουβεντιάζω με ένα πολύ αγαπημένο πρόσωπο..  και σαν όλα τα προβλήματα να ξεθωριάζουν..  είναι ένα είδος μικρής ευτυχίας κι αυτό..

σαν μικρό,  ανιδιοτελές δωράκι μοιάζει..

No comments:

Post a Comment

σ' αυτόν που είχε τον Βυσσινόκηπο

Θα ήθελα πολύ να έχω στην κατοχή μου,  μία από τις ζωγραφιές σου. Ήσουν ένα γλυκό,  αυτόφωτο πλάσμα. Κάπου άκουσα πως αυτό το τραγούδι σου ά...