Thursday, November 27, 2014

wonderful time of the year!


 



Αναμφισβήτητα είναι,  αφού δικαιωματικά ο καθένας μας πιάνει μια γωνίτσα στο δέντρο,  ψεύτικο ή αληθινό δεν έχει σημασία και στήνει σαν ιστό αράχνης το δικό του παραμύθι,  συνομιλώντας με τα δικά του,  προσωπικά παιχνίδια!

Άλλωστε η αναμέτρηση με το χρόνο,  έρχεται πάντα μια βδομάδα μετά..

No comments:

Post a Comment

σ' αυτόν που είχε τον Βυσσινόκηπο

Θα ήθελα πολύ να έχω στην κατοχή μου,  μία από τις ζωγραφιές σου. Ήσουν ένα γλυκό,  αυτόφωτο πλάσμα. Κάπου άκουσα πως αυτό το τραγούδι σου ά...