Wednesday, January 31, 2018

επικοινωνία





Ο πρώτος μήνας του χρόνου τελειώνει και εσύ ακόμη να εμφανιστείς.  Σε βλέπω όμως,  σε αισθάνομαι παντού,  πίσω από κάθε μου βήμα,  κάθε μου λέξη.  Ξέρω πόσο θα ήθελες να μου στείλεις ένα γράμμα,  ένα mail,  ένα μήνυμα στο κινητό έστω.  Βλέπεις υπάρχουν πολλοί τρόποι επικοινωνίας κι εγώ τους λαχταρώ όλους,  κυρίως όμως αυτό που με στοιχειώνει είναι το ότι θέλω να ξανακούσω τη φωνή σου.  Πάντα τρυφερή και ζεστή!  Κι εκείνη η αίσθηση,  πόσο μακρινή φαντάζει πια,  να σε έχω απέναντι μου.  Πόσο πιο απαλά θα ήσαν όλα.  Πόσο πιο γαλήνια!

1 comment:

  1. Καλό μήνα.
    Το σημερινό σου μήνυμα "κάλεσμα" με συγκινεί βαθύτατα. Δεν ξέρω αλλά είναι χορδές που βαράνε ίσια στην καρδιά. Σαν να προσπαθούμε να αφουγκραστούμε την ψυχή σου.

    ReplyDelete

σ' αυτόν που είχε τον Βυσσινόκηπο

Θα ήθελα πολύ να έχω στην κατοχή μου,  μία από τις ζωγραφιές σου. Ήσουν ένα γλυκό,  αυτόφωτο πλάσμα. Κάπου άκουσα πως αυτό το τραγούδι σου ά...