Thursday, September 19, 2019

μία τέλεια φωτογραφία





Ναι,  είναι τέλεια,  η πιο τέλεια μου φωτογραφία.

Ήταν Σεπτέμβρης του 2015.
Νομίζω ημέρα Τρίτη.  Απόγευμα.

Ιδρώνουν οι παλάμες μου,  τέσσερα χρόνια μετά.  Οι παλμοί μου ανεβαίνουν.
Το πρωινό  ήταν τόσο δύσκολο,  όχι για μένα,  για εκείνον.  Με έσωζε αυτό.  Δεν ήταν δικό μου το πρόβλημα,  ήταν δικό του.  Εγώ είχα τη θλίψη,  αυτός περνούσε τον δικό του γολγοθά.  Εγώ είχα το δικαίωμα,  τη χαρά,  την εμπειρία,  να λυπάμαι,  να κλαίω,  να αποφασίζω για αυτόν,  να ζω.  Εκείνος την έχανε.  Ήταν την περίοδο που κάθε μέρα που περνούσε τον λιγόστευε.

Επιστρέφοντας  νωρίς το απόγευμα από το νοσοκομείο,  μοναδική μου διέξοδος να φύγω,  να βγω από το σπίτι.  Παρηγορητική κι εκτονωτική η βόλτα στην παραλία,  κάπου στον ναυτικό όμιλο,  το ηλιοβασίλεμα περιγραφόταν από ένα κύκλο.  Κλικ!  Έτσι βγήκε αυτή η φωτογραφία.

Οι κόμποι,  μέσα μου υπάρχουν ακόμη.

12 comments:

  1. Πόσες φορές έχουμε ακούσει από φίλους,γνωστούς για προβλήματα υγείας στην οικογένεια τους και όσο και αν μας στεναχωρεί τίποτα δεν μπορεί να συγκριθεί με το αν το πρόβλημα είναι στην δική μας οικογένεια.
    Πιστεύω ότι αυτό το δύσκολο που έχει περάσει έχει "γράψει" μέσα μας με τον δικό του τρόπο κάθε φορά.
    Όπως αυτό που περνάω από πέρυσι με την μητέρα μου.Είναι δύσκολο αλλά προσπαθούμε οσο μπορούμε να την βοηθήσουμε.
    Η φωτογραφία που έχεις επιλέξει έιναι πολύ ωραία.Και σίγουρα η βόλτα που έκανες μετα το νοσκομείο ήταν ότι καλύτερο.

    Σκέφτομαι τι μπορώ να σου στείλω από μουσική.Τι μπορεί να ταιριάζει με το θέμα που έχεις σήμερα.
    ΣΙΩΠΗ. Νομίζω ότι αυτό είναι ότι καλύτερο.
    https://www.youtube.com/watch?v=SR0NNl4I7NA

    ReplyDelete
    Replies
    1. Την φωτογραφία δεν την επέλεξα είναι η φωτογραφία που τράβηξα εκείνη την ημέρα. Είναι δικιά μου.
      Μετά το νοσοκομείο, έβγαινα για ανάσες, έτσι έλεγα.
      Δύσκολο πολύ, δεν αντέχεται όταν το περνάς.

      Οι στίχοι του τραγουδιού που διάλεξες πολύ ταιριαστοί και ωραίοι

      Παλιά φωτογραφία
      στην άδεια παραλία
      σιωπή
      κοιτάζω απ'το μπαλκόνι
      το δρόμο που θολώνει
      η βροχή.
      Λένε πως στη χώρα που ναυάγησες
      βασιλεύουν οι μάγισσες
      βουλιάζουνε στο βυθό και σε βγάζουνε
      στον αφρό.
      Λένε πως μας άφηνες στα κύματα
      φυλαχτά και μηνύματα
      τα βρήκανε τα παιδιά και χαθήκανε
      ξαφνικά.
      Η πόλη σαν καράβι
      τα φώτα της ανάβει
      γιορτή.…

      πιο ταιριστοί νομίζω δεν γίνεται

      σ ευχαριστώ

      Delete
  2. Πραγματικά, πανέμορφη φωτογραφία!
    Ξεχωριστή!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ναι Κική, γεωμετρικά άψογη.

      σ ευχαριστώ

      Delete
  3. Ω Στέλλα μου!
    Τι κατάθεση ψυχής είναι αυτή εδώ! Πόση συναισθηματική φόρτιση κρύβει μέσα της. Κράτησέ την σαν ένα φυλαχτό, καθώς λένε οι φίλοι εδώ. Κερδίζει χωρίς δεύτερη κουβέντα αυτόν τον ρόλο. Επάξια. Σε συνδέει με δύο πράγματα. Με κάποιες μεγάλες στιγμές εκείνου! με τεράστιο βάρος. Και σε φέρνουν κοντά στην μαγική συμμετρία των χρωμάτων αλλά και των αντικειμένων της φύσης και των ανθρώπων.
    Είναι μια φωτογραφία σταθμός που, εκτός από την αυτόνομη δική της αξία, ως θέμα και παραμέτρους φωτογραφικούς, είναι πραγματικά υπέροχη!
    Θέλω να ξέρω και πιστεύω ότι νιώθεις πιο ήρεμα μετά από την ανάσυρσή της στην επιφάνεια των αναμνήσεών σου. Νιώθω μεγάλη συγκίνηση με τα αισθήματά σου.
    Την αγάπη μου.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Γιάννη μου εκτός του ότι έχει χαραχτεί βαθιά στην μνήμη μου εκείνη η μέρα, μου τη θυμίζει και κάθε Σεπτέμβρη το facebook. Και να θέλω να ξεχάσω μπορώ;

      Τα σχόλια σου και το δικό σου συναίσθημα υπερβαίνουν πάντα το δικό μου

      τα φιλιά μου

      Delete
  4. Χαμόγελο και αγκαλιά :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Εντάξει, μνήμες είναι, αιμμοραγούν λίγο αλλά οκ!
      Όλα καλά!

      Ανταποδίδω
      φιλιά

      Delete
  5. Τέσσερα χρόνια μετά και οι εικόνες περνούν σαν ταινία μπροστά απ’ τα μάτια σου. Ότι πέρασες άφησε έντονο το αποτύπωμά του. Να ‘ξερες πόσο σε καταλαβαίνω Στέλλα μου!
    Ανείπωτος ο πόνος κι όταν έρχονται στιγμές στη μνήμη, βασανίζεσαι με ένα σωρό γιατί. Και κάθε φορά που οι πληγές θα αιμορραγούν θα τις μπαλώνεις και θα τις βάζεις στο κουτάκι των αναμνήσεων να μην χαθούν. Κάποτε θα γιάνουν.
    Τέλεια η φωτογραφία. Κάπου εκεί στο βάθος του ορίζοντα βρίσκεται το χαμόγελό του!
    Μια αγκαλιά και Καλόν ύπνο!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Η αλήθεια είναι πως όταν έρχονται οι στιγμές στην μνήμη είναι δύσκολα, η στενοχώρια ωστόσο έχει ελαττωθεί. Λέω όμως πως τώρα πια μοιάζει με εσωτερικό μπούκωμα μια και δεν υπάρχει το ξέσπασμα και η εκτόνωση.
      Νομίζω αυτό δεν θα αλλάξει ποτε.
      Θα το πάρω μαζί μου, αν και ο πατέρας μου μου είχε πει κάποια στιγμή ''θα με ξεχάσεις μη στενοχωριέσαι'' μέσα σε όλο τον πόνο του ήταν διαυγέστατος, θα έλεγα πως δεν ξεχνιέται!
      Είναι πέραν των όσων και 55 χρόνια κοινής ζωής!

      Τί όμορφο το σχόλιο σου!
      Σ ευχαριστώ
      καλημερούδια

      Delete
  6. Τις θυμάμαι "αυτές" τις μέρες Στέλλα μου και τώρα ήρθε και η φωτό να ολοκληρώσει τον κύκλο...

    ΑΦιλάκια πάντα γλυκά! :)))

    ReplyDelete
    Replies
    1. Φιλιά Στεφανία μου
      καλό σαββατοκύριακο να έχουμε

      Delete

ερώτηση

  Έχεις δοκιμάσει να κάνεις κάτι που ως τώρα το θεωρούσες αδύνατο για τα δεδομένα σου και να το φέρεις εις πέρας; Τελικά κερδίζει αυτός που ...