Friday, September 27, 2019

Πήλιο

Λίγο πριν μας αφήσει αυτός ο υπέροχος μήνας ο Σεπτέμβριος,  οφείλω στον εαυτό μου μια ανάρτηση που τα τέλη του Αυγούστου.  Μιά η ζέστη,  μια η αμέλεια,  ευτυχώς είχα μαζέψει εδώ κάποιες φωτογραφίες,  φωτογραφίες τραβηγμένες με το κινητό,  που φαίνονται τόσο υπέροχες στο κινητό αλλά η μικρή ανάλυση δεν βοηθάει καθόλου όταν η φωτογραφία είναι σε μεγάλο μέγεθος.  Νομίζω,  ίσως,  θα πρέπει να ξαναπιάσω την nikon μου.  Αλλά είναι το μέγεθος τόσο άβολο,  η μηχανή τόσο βαριά κι εγώ δεν θέλω έξτρα βάρη πιά στους περιπάτους μου.

Τέλη Αυγούστου λοιπόν,  βρεθήκαμε στο Πήλιο,  που είναι ένας τόπος που λατρεύουμε και οι δύο.
Αυτή,  ήταν η θέα,  αυτό που βλέπαμε από τον ξενώνα στον οποίο μείναμε.



Παιχίδια με την όμορφη κεντητή κουρτίνα! 



Η πλατεία στην Τσαγκαράδα,  η Αγία Παρασκευή,  εκεί πάντα πίνουμε ένα καφεδάκι


Στη σκιά του τεράστιου,  αιωνόβιου πλάτανου,  που τα κλαδιά του σκεπάζουν όλη την έκταση της πλατείας,  κι επάνω του απολαμβάνουν σκαρφαλώνοντας το παιχνίδι μικροί και μεγάλοι.

Ένας ιδιαίτερος ξενώνας που βρήκαμε στο δρόμο μας.
Που το όνομα του είναι χαμένος μονόκερος.
Τα φώτα στην πλατεία άναψαν.
Το δωμάτιο μας έβλεπε στο απέραντο γαλάζιο και στις 6 περίπου το πρωί ξυπνούσαμε για να χαζέψουμε την ανατολή του ήλιου.
Κι άλλη ανατολή.
Γαλλικό καφεδάκι φίλτρου για πρωινό στον ξενώνα.  Μου άρεσαν πολύ αυτά τα κεραμικά φλυτζάνια είχαν πολύ ωραίο μπλε λουλακί που ταίριαζε  με τη θάλασσα που είχαμε μπροστά μας.
Μαρμελάδα σπιτική πορτοκάλι πολύ νόστιμη!
Σοκολατόπιτα!!!  Σπιτική!!!
Αν θυμάμαι καλά αυτό πρέπει να ήταν το κέικ πορτοκαλιού,  ζήτησα τη συνταγή,  ήταν τόσο νόστιμο!  Κάθε μέρα,  στο τραπέζι του πρωινού,  μας έφερναν μια μεγά πιατέλα με 6-7 διαφορετικά γλυκά,  κάθε μέρα άλλα,  κέικ καρότου,  μηλόπιτα,  τσιζ κεικ κι άλλα πολλά!
Σπίτια στη Ζαγορά!
Ζαγορά!
Όμορφη πλατεία στη Ζαγορά.
Αα! μου αρέσουν αυτά τα παράθυρα,  το λευκό του τοίχου και το κόκκινο του λουλουδιού.
Ζαγορά επίσης.  Είναι όμορφο χωριουδάκι.
Θάλασσα!!!  Στον Άι Γιάννη,  με αέρα και κύμα,  ένα απόγευμα που πηγαίναμε για φαγητό.
Ξανά την ώρα του πρωινού,  όπου το φως του ήλιου έπαιζε με τα δαντελένια πετσετάκια.
Για μπάνιο!
Κι επειδή δεν είχαμε φάει καθόλου γλυκά και νιώθαμε μια μικρή υπογλυκεμία,  επιστρέφοντας,  στον Βόλο,  στο παραδοσιακό καφενείο Μινέρβα θέλαμε οπωσδήποτε να δοκιμάσουμε την περίφημη πάστα φούρνου.  Συμπαθητική!
Εγώ πήρα σοκολατένια και το άλλο μου μισό λευκή!

Η επιστροφή,  όσο και να την γλυκάνεις έχει μια πίκρα,  κυρίως όταν με το που βρεθείς στην πόλη σου νιώθεις την αντίθεση.  Άλλο η φύση και άλλο το μπετόν.
Εγώ την πρότασή μου την έκανα στον αγαπημένο μου,  να μέίνουμε για πάντα στο Πήλιο να ζήσουμε τον έρωτα μας,  αλλά είναι τόσο συνεπής στις υποχρεώσεις του απέναντι στα παιδιά κυρίως που αυτό και το backround να είχαμε θα ήταν ανέφικτο.

Και στην επόμενη εκδρομή μας εύχομαι!!!

11 comments:

  1. Στέλλα!!!
    Έχω μείνει άφωνος να κοιτώ τις φωτογραφίες σου! Εγώ βλέπω να είναι υπέροχες όχι μόνο ως θέμα αλλά και ως ποιότητα. Εντάξει περιττό να πω ότι κοιτώ μαγεμένος την ανατολή του ήλιου. Ίσως από τις καλύτερες φωτογραφίες που έχω δει στο δικό μας επίπεδο καλή μου φίλη.
    Μια τέτοια στιγμή, το λυκαυγές της μέρας, είναι μονάκριβη πραγματικά. Και χαίρομαι που έχετε χαρεί, με τον σύντροφό σου, τέτοια ομορφιά και μοναδικότητα.
    Στέλλα μου, υπέροχο το Πήλιο. Μακάρι να ζούσατε εκεί μόνιμα. Αλλάζει η ζωή σου στο καλύτερο, δεν το συζητάμε. Στο εύχομαι καλή μου φίλη.
    Καλά να περνάτε και να κρατάτε αυτές τις υπέροχες μνήμες.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Γιάννη μου όμορφε φίλε μου, έπρεπε να δεις την ανατολή και τα πραγματικά της χρώματα, ειδικά την πρώτη μέρα η θάλασσα κι ο ουρανός είχαν χρώμα λευκό ασημί με μια απαλή απόχρωση γαλάζιου κι ο ήλιος ήταν ροζ!
      Οι φωτογραφίες μου της ανατολής μοιάζουν με καμμένες αλλά για το αρχείο μου και για τις αναμνήσεις μου είναι καλές.
      Θα είχα πολύ περισσότερες φωτογραφίες αλλά δεν παίρνω πάντα το κινητό μαζί μου.

      Σ ευχαριστώ!

      Delete
    2. Επέστρεψα να απολαύσω μία ακόμα φορά αυτήν την υπέροχη αύρα των εικόνων σου. Πόσο μαγικές και λυτρωτικές. Μέσα στην απλότητά τους.
      Στέλνω χαιρετισμούς.

      Delete
    3. Πολύ χαίρομαι Γιάννη μου που σου άρεσαν
      σ ευχαριστώ

      Delete
  2. Μου επιτρέπεις Στέλλα μου, να κάτσω για λίγο παραπάνω και ν' απολαύσω τις πανέμορφες φωτογραφίες σου;
    Ατένιζα για 45 καλοκαίρια από την Σκιάθο το Πήλιο. Στη Σκιάθο η οικογένεια μου, έχει ένα πανέμορφο εξοχικό και από εκεί περνούσαμε με καραβάκι στην Νταμούχαρη, (ψαράδικο χωριουδάκι) τρώγαμε ψαράκι και γυρνούσαμε στη Σκιάθο, τώρα το εξοχικό, το εκμεταλλεύεται τουριστικά ο γιος μου, για να ζήσει την οικογένεια του...
    "Φυσικά" και έχω γυρίσει το Πήλιο όπου τα αρχοντικά της, υπήρξαν ένα από τα αγαπημένα μου θέματα όταν λιθογραφούσα!
    Με χαρά διαπιστώνω πως όχι μόνο δεν έχουν χαλάσει τα χωριά του, αλλά προστέθηκαν στα φαγάδικα και γλυκά που εμείς τότε μόνο με γλυκά του κουταλιού γλυκαινόμαστε!
    Ευχαριστώ Στέλλα μου, για αυτή την τελευταία καλοκαιρινή γεύση, πολλά πολλά γλυκά ΑΦιλάκια σου στέλνω! :)))

    ReplyDelete
  3. Στεφανία,
    ο ξενώνας όπου μέναμε ήταν παραδοσιακός και χτισμένος σαν κάστρο στο βουνό.
    Απέναντι βλέπαμε ένα βουνό που ήταν ο Άθως.
    Και κάποια φώτα από χωριουδάκια της Χαλκιδικής.
    Είμασταν στο βουνό και στο δάσος.

    Το πρώτο που ψάχνουμε όταν θέλουμε να μείνουμε σε κάποιο δωμάτιο, είναι η θέα αλλά και το πρωινό που σερβίρουν.
    Εδώ, το πρωινό ήταν αντάξιο με το περιβάλλον, μεγάλη ποικιλία από σπιτικά γλυκά τα οποία τα φτάχνει η οικοδέσποινα.
    Την μαρμελάδα πορτοκάλι ο γιός της.
    Η κάθε ξενοδοχειακή μονάδα προσπαθεί να βρει έναν τρόπο να δώσει κάτι που να μείνει ατον πελάτη αξέχαστο. Εδώ είχαμε άψογη, οικεία εξυπηρέτηση και συμπεριφορά και το πλούσιο πρωινό συν το φυσικό πλούσιο περιβάλλον.

    Να μη παραλείψω να αναφέρω επίσης αγαπημένους προορισμούς, τον Κισσό, την Βυζίτσα και τις Μηλιές. Στα δύο τελευταία έχουμε μείνει πολλές φορές με τις παρέες μας! Αλλά και μόνοι.

    Επίσης άξιζε πολύ η θαυμάσια θέα κατά την επιστροφή μας μέσα από τη Βυζίτσα όπου είδαμε όλο τον βραχίονα του Πηλίου μέχρι το νησάκι κάτω κάτω στο Τρίκερι.
    Κι εκεί ακόμη αν κάποιος έχει χρόνο αξίζει να τα επισκεφτεί από κοντά.

    ReplyDelete
  4. Αν αρχίσω από τώρα την γκρίνια φαντάζομαι θα προλάβω να πάω μέχρι να χιονίσει. Αν και εμένα και με χιόνι δεν με χαλάει καθόλου. Μεταξύ μας,παρακαλώ να μην διαρρεύσει, η πρώτη επίσημη δραπέτευση με το άλλο μου μισό ήταν στο Πήλιο. Ακολούθησαν κάτι καλοκαίρια, κάτι Πασχαλιές αλλά κάθε φορά είναι σαν την πρώτη επίσκεψη, γιατί πάντα ανακαλύπτεις κάποια καινούργια ομορφιά. Υπέροχο Πήλιο!!!!
    Αρκετά με τα δικά μου.
    Δηλώνω ρητά και απερίφραστα, οι φωτογραφίες σου καταπληκτικές και μάλλον η Νικον θα έπρεπε να ζηλέψει.
    Χαίρομαι με το ταξίδι σου, με τις εντυπώσεις, με την υπέροχη θέα που γέμισαν τα μάτια και την ψυχή σου ομορφιά.
    Ααα...και με τα γλυκά (μόνο να φανταστούμε μπορούμε την νοστιμιά τους)
    Στέλλα σ'ευχαριστούμε που το μοιράστηκες μαζί μας.
    Να είστε καλά!
    Σε φιλώ!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Αννίκα,
      κι ομως εμείς το ανακαλύψαμε 10 χρόνια μετά, πρώτη επίσκεψη το 1992 στην Πορταριά.
      είναι ονειρεμένος τόπος μα ποιό μέρος της χώρας μας υστερεί;

      Ευχαριστώ κορίτσι μου
      καλό βράδυ

      Delete
  5. Όσες φορές και να δείς αυτές τις υπέροχες φωτογραφίες δεν θέλεις να φύγεις από εκεί.
    Εχω πάει Πορταριά Μακρυνίτσα.Του χρόνου το καλοκαίρι σίγουρα θα πάμε εκεί διακοπές.Καλά να είμαστε όλοι να απολαμβάνουμε τις ομορφιές της Ελληνικής φύσης.
    Σου στέλνω μουσική που ταιριάζει με το θέμα σου.Το video θα σου αρέσει σίγουρα.
    https://www.youtube.com/watch?v=N0SAKBtbPeY

    ReplyDelete
    Replies
    1. Τί χαλαρωτική μουσική!!!
      Να πάρεις το κορίτσι σου και να πάτε, νομίζω θα σας αποζημιώσει, να βρείτε όμως ένα πολύ ωραίο ξενοδοχείο γιατί αυτό πιστεύω πως είναι το 50% της επιτυχίας μιας εκδρομής.

      Μόλις έφτιαξα καφεδάκι
      καλή σου μέρα

      Delete
  6. Τσαγκαραδα Μακρινιτσα Πορταρια...αχ τι μου θημησες κοριτσι μου..και ποιος δεν εχει ξετρελαθει με αυτον τον τοπο..ειχα παρα πολλες φωτογραφιες πριν απο χρονια που ειχαμε παει και τις εχασα ολες ..οταν μου εφτιαξαν το λαπτοπ..ποσο στεναχωρεθηκα..
    Με το που ειδα πηλιο ετρεξα.. και καθε φωτογραφια σου μη θυμηζε και μια δικια μου στο περιπου..ομως και οχι τοσο ωραιες με μια απλη φωτογραφικη μηχανη ηταν ...αλλα ηταν οι δικες μας αναμνησεις..τωρα τις εχουμε μονο στην μνημη μας...!!
    Να περνατε παντα ετσι ομορφα οπου και να πηγαινετε.. καλο φθινοπωρο Στελλα μου φιλακιααα!!!

    ReplyDelete

ερώτηση

  Έχεις δοκιμάσει να κάνεις κάτι που ως τώρα το θεωρούσες αδύνατο για τα δεδομένα σου και να το φέρεις εις πέρας; Τελικά κερδίζει αυτός που ...