Wednesday, October 30, 2019

καθημερινότητα





Είναι φορές που τα προβλήματα έρχονται και φουντώνουν,  κάνουν ένα δέντρο στο κεφάλι μου με μπόλικη φυλλωσιά,  όπου έρχονται και φωλιάζουν περιστέρια,  καρακάξες και σπουργίτια ένα σωρό!
Τότε που η καθημερινότητα ήταν δύσκολη,  δεν φανταζόμουν πως θα έρχονταν μέρες που θα γινόταν αξεπέραστη.
Δεν έχω άλλο παρά τούτο δω το ημερολόγιο να απλώνομαι δίχως κόστος!
Άλλωστε ό,τι χρωστούσα το ξεπλήρωσα και κανείς δεν μου έκανε έκπτωση μα ούτε του τη ζήτησα.
Δεν κατηγόρησα ποτέ κανέναν παρά μόνο τους ψεύτες,  αλλά κι αυτοί κάποιο λόγο προσωπικό θα είχαν να το κάνουν.
Είναι ανόητο να ρίχνεις σε κάποιον το φταίξιμο,  χωρίς να έχεις βρεθεί στη θέση του ποτέ.
Κι ας ξέρω πως κυρίως είναι ο φόβος που το παίζει αυτό το παιχνίδι.

σε δυό μήνες χριστούγεννα ρε..

14 comments:

  1. Δεν ξέρω...
    Είναι όντως δύσκολη η καθημερινότητα, αφόρητη κάποιες φορές, αλλά τόσο καθησυχαστική κάποιες άλλες.
    Τείνω προς το ότι την αγαπώ την καθημερινότητά μου, παρά τις δυσκολίες της.
    Και παρά το γεγονός ότι είμαι σε δίαιτα, η οποία, ευτυχώς, αποδίδει.
    Γιατί, όπως λες, έρχονται και Χριστούγεννα!
    Και για μένα Χριστούγεννα σημαίνουν μελομακάρονα.
    Αντιλαμβάνεσαι...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ας επικεντρωθούμε στη δίαιτα.
      Με ενοχλεί αφάνταστα που έχει αλλάξει το σώμα μου αλλά και που δεν μπορώ να με χωρέσω στα πλαίσια μιας δίαιτας. Αφάνταστα! Κι ας κάνω πως δεν το βλέπω :-)))

      Αχ μελομακάρονα!
      Από εδώ και πέρα είναι μέρες χαζοχαρουμενοευτυχισμένες κι ας είναι μια ψεύτικη ευτυχία εγώ την αποδέχομαι και την λατρεύω..

      Αντιλαμβάνομαι :-)))

      Delete
  2. Πόσο συμφωνώ!
    αυτό... απλά!

    ReplyDelete
  3. Σου έχω πει ξανά ότι σέβομαι πάρα πολύ το διαχρονικό αυτό άνοιγμα της καρδιάς σου σε αυτό σου εδώ το δημόσιο ημερολόγιο. Θέλει ένα τσαγανό αυτό αλλά και διάθεση να βλέπεις την αξία της συλλογικότητας.
    Πάντα κάθε μέρα, θα έρθω να ακουμπήσω δίπλα σου, στο σπιτικό σου. Να πιω ένα νεράκι. Να ακούσω τη σκέψη σου, να αφουγκραστώ τις ανησυχίες σου.
    Την καλησπέρα μου αγαπημένη μου φίλη.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Γιάννη μου σε ευχαριστώ ακόμη μια φορά για την πολύτιμη παρουσία σου.
      Είσαι ένα αξιολάτρευτο άτομο.

      καλησπέρα κι από μένα
      μέρα βροχερή και σκοτεινή εδώ

      Delete
    2. Στέλλα πάντα μας συγκινείς καλή μου φίλη. Στο λέω με την καρδιά μου.

      Delete
  4. Αυτή η αβάσταχτη ελαφρότητα της καθημερινότητας κάτω απ' την πίεση των αρνητικών συναισθημάτων μας κλέβει ενέργεια. Κι αν ο φόβος έρχεται σαν καταναγκασμός των πρέπει δεν βλέπω πως θα άλλαζε τη διάθεση να μας βγάλουν από μια μίζερη καθημερινότητα όπου πολλά κάνουμε σαν καταναγκασμό και γιατί έτσι λέει το πρωτόκολλο. Κι ας έρχονται Χριστούγεννα. Μέχρι τότε θα πρέπει να αντιμετωπίσουμε και να προσαρμόσουμε πολλές καθημερινότητες εφαρμόζοντας τακτικές που θα φέρουν μια ισορροπία.
    Στέλλα καλό βράδυ
    Σε φιλώ!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Αννίκα μου
      όντως δύσκολα τα πράγματα

      φιλιά πολλά

      Delete
  5. Σιγά μην δείξω κατανόηση χωχωχω Γεια η καθημερινότητα είμαι, τι κάνεις? Σε τσάκωσα να απλώνεσαι στο ημερολόγιο τούτο και ήρθα. Ηρθα να σου πω το απλό, οι ψεύτες απλά είναι τρομοκρατημένα άτομα, από την κοινωνία, από την οικογένεια, από τους φίλους, από τους εραστές αχμμ κυρίως τρομοκρατημένοι από τους ίδιους τους τους εαυτούς.
    Ο πιο εύκολος τρόπος να με αντιμετωπίσεις πέρα από αλήθειες και ψέματα, είναι μια αφορμή για γιορτούλα :)
    Μια γιορτή δεν κοστίζει τίποτις χιχιχι
    Γεια είμαι η αφορμή στην καθημερινότητα για γιορτή, τι κάνεις ... α κοιμάσαι ...σσσσ έφυγα τα λέμε αύριο .. όλο και κάπου θα με συναντήσεις !!!
    Να έχεις μια γιορτινή καθημερινότητα αύριο :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Μάνια γελάω ακόμη!
      Τώρα σκέφτομαι πως ίσως είσαι δασκάλα(?) οπότε πώς αλλιώς θα το έλεγες;
      Παρά με ένα τόσο γοητευτικό τρόπο.
      Συμφωνώ με τις γιορτινές στιγμές, καμμιά φορά έρχονται κι από μόνες τους :-)))

      σ ευχαριστώ, μ έκανες να νιώσω ήρεμα και όμορφα

      Delete
    2. χιχιχιχ είμαι πολλά... μέσα σε όλα και λίγο δασκαλίτσα τόσο όσο να διασκεδάζω την καθημερινότητα μου χαχαχα
      Καλή εβδομάδα, πάω τσάρκα και στις άλλες σου αναρτήσεις γιατί ως συνήθως έχασα την μπάλα πάλι χαχαχα

      Delete
  6. τα περιμενω τα Χριστουγεννα αλλα δεν ξερω γιατι

    ReplyDelete
    Replies
    1. Εγώ ξέρω Κική, για τον εαυτό μου, τα αγαπώ πολύ από τότε που ήταν 15 μέρες οι διακοπές του σχολείου μου, αλλά και μετά, μ αρέσουν πάρα πολύ όλα αυτά τα στολίσματα και τα γλυκά και τα φώτα κι ας είναι στην υπερβολή τους, αναρωτιέμαι γιατί να μην είναι για όλο το χρόνο.

      Delete

στα σκοτεινά

  Η ''ζημιά''  είναι πάντα μικρότερη από αυτή που αρχικά και μέσα από τον πανικό μας υπολογίζουμε.  Το κόστος ελαχιστότερο α...