Friday, January 10, 2020

όνειρο ήτανε





-Τριανταφυλλένια μου εσύ,  πρωινή μου δροσιά,  όνειρο μου!
-Ποιός είστε;
-Μμμ μ'αρέσει που κάνεις πως δεν ξέρεις.
η φωνή ακούγεται ανδρική,  μπάσα,  τρυφερή και ερεθιστική,
όμως στα υπερήφανα αυτιά μου δεν φτάνουν πεντακάθαρες οι λέξεις.
-Βαγγέλη εσύ είσαι;  (ο Βαγγέλης είναι ανηψιός μου)
-Παύση
-Ποιός είναι;
-Παύση
-Ωραία,  δεν θέλετε να μου πείτε ποιός είστε, πείτε μου τουλάχιστον εγώ ποια είμαι.
-Παύση
-Πείτε μου πχ το πρώτο γράμμα από το όνομα μου,  ή το τρίτο αν προτιμάτε
-Έλα τώρα!
-Τί φοβάστε;
-Είσαι εσύ που είσαι μόνη(?),  η φωνή συνεχίζει να είναι ζεστή,  χαδιάρικη,  ερωτική.
-Κοιτάξτε κύριε,  δεν σας κρύβω πως θα ήθελα πολύ να ήμουν εγώ αυτή στην οποία τηλεφωνήσατε,  αλλά είμαι;  Πού πήρατε τηλέφωνο,  ποιά ζητάτε;
-Παύση
-Παύση
-Κλικ!

Ξύπνησα με ένα ευδιάθετο συναίσθημα,  και τώρα περίπου μία ώρα μετά ετοιμάζομαι να φτιάξω τον καφέ μου,  ενώ ο ήλιος μου κάνει μια αγκαλιά άλλο πράγμα ο άτιμος!

10 comments:

  1. Αχ αυτά τα ενύπνια που γλυκά μας αναστατώνουν!
    Αυτά που, μερικές φορές, υποδηλώνουν πόσο μας
    λείπει η τρυφερότητα, το απρόσμενο, το από αλλού
    φερμένο. Άγια ενύπνια που σου δίνουν μια αίσθηση
    πληρότητας, μιαν αγκαλιά ελπίδας. . . :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Κάτι θέλει να μου πει αυτό το όνειρο, σκέφτηκα κι εγώ, αλλά αρκέστηκα στην ωραία πρωινή διάθεση :)

      [Αγκαλιά ελπίδας] μου άρεσε αυτό

      Delete
  2. Χμ ονειρική ατμόσφαιρα. Έχεις και αυτό το χάρισμα να την ζωντανεύεις τόσο παραστατικά που είναι εντυπωσιακό.
    Σίγουρα το όνειρο έχει τα δικά του μηνύματα. Κάποιες αναφορές, κάποιες αναστατώσεις. Ίσως επισημαίνει κάποιες απουσίες, κάποια απωθημένα. Ίσως και τίποτα από όλα αυτά.
    Γεγονός είναι ότι έχεις την ικανότητα να μας βάλεις στο βίωμα που ένιωσες με τον δικό σου μοναδικό τρόπο Στέλλα μου.
    Καλησπέρα.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Μάλλον εσείς έχετε έναν μοναδικό τρόπο να εισχωρείτε στα μυστήρια των βιωμάτων μου Γιάννη μου
      Πάντα καλά τα λόγια σου, σ ευχαριστώ!

      καλό σου βράδυ
      :)

      Delete
    2. Η Αίσθηση της αμοιβαίας επικοινωνίας! Καλό Σαββατόβραδο.

      Delete
  3. Όνειρο ήταν και τι ήθελε να πει; Ποιος ξέρει; Κράτα την ευδιάθετη διάθεσή σου. Αυτό ίσως ήθελε να πει, να είσαι ευδιάθετη τριανταφυλλένια μας!!
    Καλό σου βράδυ με όνειρα τέτοια...ναι;

    ReplyDelete
    Replies
    1. Σ ευχαριστώ Άννα Φλο μου :)
      Μ άρεσε πολύ αυτό το ''τριανταφυλλένια διάθεση''

      καλό βράδυ και σε σένα

      Delete
  4. Το όνειρο μπορεί να είναι μια συνειδητή εμπειρία, μπορεί και όχι. Το λανθάνον περιεχόμενο του ονείρου αναφέρεται στις ασυνείδητες σκέψεις και επιθυμίες. Το λέει ο Freud. Λέει κι άλλα…κάποια ακαταλαβίστικα. Τέλος πάντων δεν τους δίνω και πολύ σημασία. Όχι στα όνειρα, αλλά στους ερμηνευτές. Άλλωστε πιστεύω περισσότερο στα όνειρα που βλέπω όταν δεν κοιμάμαι.
    Καλό βράδυ!
    Φιλιά!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Έμαθα Αννίκα μου ανεξαρτήτως αυτού του σημερινού μου ονείρου που ομολογουμένως μου έφτιαξε την διάθεση, πως κεντάς αριστουργήματα. Σου εκμυστηρεύομαι λοιπόν ένα από τα όνειρα μου (δεν κοιμάμαι), να δω αυτά σου τα κεντήματα :)

      φιλιά πολλά
      καληνύχτα

      Delete
  5. Δεν ξέρω πως εννοείς το "κεντώ αριστουργήματα" Βελόνα και κλωστή έχω να πιάσω στα χέρια μου ....ουουου ούτε θυμάμαι από πότε. Αν εννοείς άλλο, εδώ την έχω την πραμάτεια της ψυχής μου απλωμένη, διαλέγεις και παίρνεις.
    Καλό ξημέρωμα Στέλλα μου!

    ReplyDelete

τί άλλο να πεις;

  Μπαίνεις σε ένα δωμάτιο και μοιάζει παγωμένο.  Σκουπίδια εδώ κι εκεί,  σκόνη πολύ.  Οι καρέκλες άδειες και οι θεατές ανύπαρκτοι.  Όσο και ...