Thursday, May 14, 2020

μου πέφτει!





Το λέω πολλές φορές πως όσο μεγαλώνω στραβώνω ακόμη περισσότερο.  Ξινίζω βρε παιδί μου πως να το πω;
Το πρωί,  ήθελα να αγοράσω ένα καπουτσίνο φρέντο από το 4all της γειτονιάς μου.
Έχω κοντά στο δίμηνο να πάρω από έξω καφέ.

Κόβω πως δεν έχει κόσμο,  μπαίνω μέσα,  κόβω με το μάτι το άτομο που παρασκευάζει τους καφέδες,  μια πολύ νεαρή κοπελίτσα με μια μαύρη μάσκα στο πρόσωπο.  Παρατηρώ πως η μυτούλα είναι έξω από τη μάσκα,  ωστόσο πληρώνω τον καφέ μου στο ταμείο (επίσης χωρίς μάσκα η κοπέλα) και προχωρώ στην παρασκευάστρια,  της λέω ακριβώς τι θέλω κλπ

Καθώς χαλαρώνω,  παρατηρώ την μάσκα της που είναι στο πηγούνι.
-  Γιατί την φοράτε τηην μάσκα;  ρωτάω όσο πιο τρυφερά μπορώ.
-  Γιατί πρέπει μου απαντάει.
-  Ναι αλλά η μάσκα σας είναι στο πηγούνι της τη λέω επίσης χαμογελαστά και τρυφερά.
-  Μου πέφτει..  μου απαντάει

Τέλος πάντων καθώς περίμενα για να πάρω τον καφέ μου,  γύρισε το μυαλό μου ανάποδα,
Στην αρχή ήθελα να τους χαρίσω το 1.20 ευ και να φύγω.
Μετά ζήτησα τα χρήματα μου πίσω,  είπα ότι είναι δικό μου το πρόβλημα και έφυγα.

Η στραβή!!!
Και ξινή!!!
Ίσως και γραφική!!!


4 comments:

  1. Και πολύ καλά έκανες.
    Αφού δεν είναι σωστοί επαγγελματίες, έτσι πρέπει. Είναι δύσκολο να τη φοράνε όλη τη μέρα, αλλά αυτή είναι η εντολή.
    Να είσαι καλά και φιλάκια πολλά διαδικτυακά και ακίνδυνα.
    Τώρα που σου εστριλατα φιλιά δεν φορούσα μάσκα και γάντια, να τα πάρω πίσω;
    🤣🤣🤣🤣🤣

    ReplyDelete
    Replies
    1. Έχω δίκιο μα πού να το βρω :-)))

      Σόδομα και γόμορα έχει γίνει ο κόσμος κι ούτε ένα καφέ από έξω δεν μπορούμε να πάρουμε χωρίς δεύτερες σκέψεις :)

      Τί καλά που ήταν οταν φιλιόμασταν κι αγκαλιαζόμασταν Ρένα!

      Delete
  2. Εντάξει δείξε κατανόηση! Κανονικά είχες δίκιο, δεν λέω. Αλλά εντάξει, ανθρώπινη είναι η χαλάρωση. Καλησπέρα λέμε.

    ReplyDelete
  3. Καλημέρα Φεγγαρένια,
    δεν είσαι εσύ η στραβή, απλά πιστεύω πως η νεολαία επειδή δεν κινδυνεύει ιδιαίτερα , αλλά και γιατί πάντα ήταν έτσι (θέλω να πω όταν είσαι νέος δε σκέφτεσαι τον θάνατο) δεν το παίρνει το πράγμα και πολύ σοβαρά. Κι εγώ σήμερα το πρωί που πήγα για τα ψώνια της ημέρας, ήμουν η μοναδική μέσα στο κατάστημα που φορούσα μάσκα. Επιπλέον, ο κόσμος ο ένας πάνω στον άλλον. Σε καλό να μας βγει.

    ReplyDelete

στα σκοτεινά

  Η ''ζημιά''  είναι πάντα μικρότερη από αυτή που αρχικά και μέσα από τον πανικό μας υπολογίζουμε.  Το κόστος ελαχιστότερο α...