Tuesday, April 13, 2021

πράσινο, μπλε, κόκκινο


 

Το μυαλό μου ξεφεύγει,  όχι λίγες φορές και τριγυρνάει σε πυκνά και δροσερά δάση και  σε καταπράσινα λιβάδια όπου κάθε μέρα ΣτάΖει άλλη μια παπαρούνα (ποιητική φράση φίλης στο f/b με την οποία τρελάθηκα) και κάπως έτσι,  μαζί με τη βοήθεια των ''ότι είχα''  υφασμάτων,  ήρθε η άνοιξη στο σπίτι μου και με χτύπησε κατακούτελα.

Η όλη διαδικασία είναι σε εξέλιξη οπότε επιφυλάσσομαι να το ξαναφωτογραφίσω και να σας το δείξω όταν αισίως φτάσει στο τέλος του..

Υπήρχαν τρεις επιθυμίες από τη μερία μου,  του έντονου πράσινου,  του έντονου μπλε και του έντονου κόκκινου.   Είχα αρκετά πανάκια που με βοήθησαν χρωματικά,  το δε μπλε του ουρανού το ξετρύπωσα από την κούτα-δώρο της Βασιλικής (θυμάστε;  το σχετικό link εδώ)  που είναι ένα κομμάτι 30χ30 ραμμένο από εκείνη με συνδυασμό 3 διαφορετικών υφασμάτων που με βόλεψε πάρα πολύ. 

Τώρα θα πρέπει να ράψω όλα αυτά τα μικρά υφασματάκια (ευτυχώς είναι διαχειρίσιμα) και μετά η αγαπημένη μου στιγμή,  η ώρα του χαρούμενου παιδιού, που θα κεντήσω επάνω με χρωματιστές κλωστές.  Δεν υπάρχει σχέδιο,  δεν υπάρχει πλάνο ούτε πρώτο ούτε δεύτερο,  η εξέλιξη ακολουθεί σκέψεις της στιγμής και μόνο.  Η όλη διαδικασία με κάνει να νιώθω πολύ ελεύθερη και πολύ χαρούμενη και είναι απολαυστική,  μια που γίνεται για μένα και μόνο για μένα (πρώτη φορά στη ζωή μου ναι!)

*Αφιερωμένο στην Βασιλική!  Και στην Άννα που με εμπνέει..

12 comments:

  1. Πανέμορφο!!! Γεια στα χέρια σου!

    ReplyDelete
    Replies
    1. ανυπομονώ για την εξέλιξη του melian, ελπίζω..

      Delete
  2. Τι όμορφα χρώματα! Τι μαγεία, φέρνεις την άνοιξη που σχεδόν δηλώνει απούσα, δημιουργείς, ζεσταίνεις χώρους και καρδιές, να σε λέω μαγισσούλα;

    ReplyDelete
    Replies
    1. Μπα, είμαι πιο γήινη από ότι δείχνω εδώ μέσα, δεν είμαι μαγισσούλα Magpie, άλλωστε μια άξια μαγισσούλα την έχουμε και είναι η Αιναφετς μας :-)
      Αν τα δημιουργώ έστω και στο ελάχιστο τα όσα λες μπράβο μου!
      Είναι η άμυνα μου δεν έχω άλλο τρόπο να εκφραστώ είναι κάτι από μένα για μένα, σαν αυτοάνοσο δηλαδή αλλά για καλό :-)

      Delete
  3. Α εδώ μιλάμε για ομορφιές! Και μάλιστα πολύ ωραίες και προχωρημένες. Στέλλα μου, απολαμβάνω την καλλιτεχνική σου πλευρά και μάλιστα πολύ. Είναι εξαιρετικά γόνιμη αυτή η διαδικασία στις μέρες που περνάμε καλή μου φίλη. Μπράβο απ την καρδιά μου.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Να είσαι καλά Γιάννη, καλησπέρα!

      Delete
  4. Με τον κίνδυνο να αφήσει το σχόλιό μου στη μέση (ο υπολογιστής μου έχει κρασάρει, κοινώς θα βγάλει κανένα χέρι να μου δώσει μια μούτζα) να σου πω πως η δημιουργία σου μου αρέσει πολύ, και η τεχνική σου ακόμη περισσότερο. Ανυπομονώ να το δω ολοκληρωμένο. Ως τότε φιλιά!

    ReplyDelete
    Replies
    1. κι εγώ έχω την ίδια ανυπομονησία Αννίκα, καλημέρα!!!

      Delete
  5. Καλημέρα Στελ,

    Η χειροτεχνία σώζει!

    Να είσαι Καλά :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ισχύει Νικ.
      καλημέρα και σε σένα :)

      Delete
  6. Καλέ τι ωραίο!!!!! Μπράβο δημιουργικό μας πλάσμα!!!!
    Πάντα να νιώθεις ελεύθερη μέσα από ότι κι αν δημιουργείς.
    Σε φιλώ γλυκά!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Η δημιουργία προσφέρει πάρα πολλά συναισθήματα Μαρίνα μου, καλησπέρα, ανταποδίδω :-)

      Delete

τί άλλο να πεις;

  Μπαίνεις σε ένα δωμάτιο και μοιάζει παγωμένο.  Σκουπίδια εδώ κι εκεί,  σκόνη πολύ.  Οι καρέκλες άδειες και οι θεατές ανύπαρκτοι.  Όσο και ...