Thursday, July 08, 2021

τα καλοκαιρινά μεσημέρια


 

Τα καλοκαιρινά μεσημέρια μ' αρέσει να διαβάζω το βιβλίο μου ξαπλωμένη στο κρεββάτι μου και να έχω τον ανεμιστήρα οροφής σε λειτουργία.  Αυτές τις μέρες διαβάζω την ''μάγισσα''  της Camilla Lackberg.  Έχει ένα ενδιαφέρον,  παρόλο που δεν ήταν δική μου επιλογή η αγορά του και παρόλες τις πάμπολλες σελίδες του (πάνω από 800).

Μια περιοχή στον δεξί μου ώμο έχει μαζέψει όπως φαίνεται περισσότερο ήλιο από όσο έπρεπε και ξεφλουδίζεται.  Χθες,  ήπιαμε καφέ σε μια αυλή με γάτες και πουλιά.  Στην αυλή του λαογραφικού μουσείου,  όπως σου έχω ξαναπεί.  Ο ήλιος κρυβόταν πάνω από τις φυλλωσιές των δέντρων αλλά δεν ήταν τόσο πυκνά τα φυλλώματα ώστε να δημιουργούν ένα ασφαλές φίλτρο.

Πολλές φορές,  περιμένω ενθουσιασμό από κάποιον που όμως δεν εκφράζεται για τον κύριο λόγο πως ο κάθε άνθρωπος έχει τα δικά του μοναδικά φίλτρα.  Κι άλλες πάλι δείχνω εγώ έναν ενθουσιασμό που οι άλλοι δεν καταλαβαίνουν.

Πολλές φορές συγκρατώ τον ενθουσιασμό και τα συναισθήματα μου,  νιώθω σα να δημιουργώ μικρά φράγματα με πέτρες που τοποθετώ στην κοίτη ενός χειμμάρου.  Αυτό με κάνει να έχω ένα κάποιο έλεγχο και μου δημιουργεί ηρεμία.

Βαριέμαι αφάνταστα να φορέσω μαγιώ και να πάω στη θάλασσα,  δεν μου λέει κάτι ιδιαίτερο αυτό πια,  σωστά λοιπόν λένε -κάντο τώρα που μπορείς και θέλεις γιατί αύριο ποιός ξέρει-.  Όπως βαριέμαι και να βάλω τα ρούχα μου σε μια βαλίτσα.  Είναι πλέον και τα λεφτά πολλά (Στέλλα)!  

Σκεφτόμουν πως όσο περνάει ο καιρός νιώθω ακόμη πιο βαθιά πόσο επέδρασαν αρνητικά επάνω μου και μέσα μου τα χρόνια της κρίσης,  αλλά και της πανδημίας.  Είναι σφιγμένος ολόκληρος ο εσωτερικός μου κόσμος.   Πού είναι εκείνη η ανεμελιά και η ελευθερία στις επιθυμίες αλλά και η προθυμία για την κατάκτηση τους;

2 comments:

  1. Οι δύο τελευταίες παράγραφοι της σημερινής σου ανάρτησης με προβληματίζουν σοβαρά Στέλλα μου!
    "Σφιγμένος εσωτερικός κόσμος" Φυσικά έχεις δίκιο. Με το γκρίζο να κυριαρχεί και να δεσπόζει ολόγυρά μας είναι λογικό να νιώθεις έτσι. Και εσύ και πολλοί από εμάς. Εξαιρούνται εκείνοι που δεν αγγίζονται από αυτήν την κατάσταση και, πίστεψέ με, είναι πολλοί και οικονομικά πλούσιοι. Η δική τους ανεμελιά και ελευθερία είναι καλά εξασφαλισμένη και μάλιστα με θεσμικό τρόπο.
    Το ότι βαριέσαι να βάλεις το μαγιό σου και να σε αγκαλιάσει η θάλασσα είναι θέμα ναι. Προσωπικά το θεωρώ πολύ σοβαρό ναι! Και επιμένω. Γιατί είναι θέμα ψυχικής και σωματικής υγείας. Είναι θέμα και διάθεση την οποία, τόσο εσύ όσο και τυχόν άλλοι από εμάς, θα πληρώσουμε με υψηλότατο κόστος.

    Καλησπέρα αγαπητή μου φίλη.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Πολύ σωστά Γιάννη μου

      καλό βράδυ :)

      Delete

ερώτηση

  Έχεις δοκιμάσει να κάνεις κάτι που ως τώρα το θεωρούσες αδύνατο για τα δεδομένα σου και να το φέρεις εις πέρας; Τελικά κερδίζει αυτός που ...