Monday, August 30, 2021

η αίσθηση του μέτρου


 

Μ' αρέσει η αίσθηση του μέτρουτο σπιτικό ψωμί από αλεύρι ολικής,  πάντα ο καφές,  τα τηλεφωνήματα από αγαπημένους φίλουςνα εξερευνώ τα όρια μου,  τα κίτρινα πουά σεντόνια,   η αίσθηση της ασφάλειας αλλά και το ότι έχω επιλογές,  μ' αρέσει που είμαι προσγειωμένηπου με την Κ. ορίσαμε καθημερινή συνάντηση,  που το ρυγχόσπερμο στη βεράντα μου προοδεύει,  τα τηλεφωνήματα με τη μαμά μου,  τα φώτα στα παράθυρα γύρω μου τις νύχτες,  το ότι μαζευόμαστε στις γιορτές έστω οι τέσσερις,  ωω ναι μ' αρέσει και η Μπόνυ η μυτίτσα της και η ανάσα της,  πάντα το φεγγάρι,  ο ήλιος και τα σύννεφα,  τα φορέματα της Ν.,  τα χρώματα από τα φρεσκοπλυμμένα καινούργια αυτοκίνητα,  ό,τι βλέπω στο τετράγωνο που σχηματίζουν οι οδοί Π.,  Μ.,  Ό.  και Ι.

No comments:

Post a Comment

στα σκοτεινά

  Η ''ζημιά''  είναι πάντα μικρότερη από αυτή που αρχικά και μέσα από τον πανικό μας υπολογίζουμε.  Το κόστος ελαχιστότερο α...