Monday, July 25, 2022

βιβλίο


 

Σπάνια βιβλίο ξεπερνάει τις προσδοκίες μου,  συνήθως συμβαίνει το αντίθετο.  Πάντα όμως,  πάντα,  εκτός των βιβλίων που έχω παρατήσει αλλά κι εκείνα ίσως να έχουν συμβάλλει με το κάτι τις τους,  το διάβασμα με κάνει να ξεχνάω τα σκοτάδια του τώρα και του ύστερα.  Το βιβλίο είναι φως..

2 comments:

  1. Συμφωνώ και επ αυξάνω...😍

    ReplyDelete
  2. Εννοείται, Στέλλα μου, ότι το βιβλίο είναι φως. Αυτό δεν μπορεί να το αμφισβητήσει κανείς. Είναι τεράστια η προσφορά του στη ζωή.
    Εύχομαι να περνάς καλά και όμορφα.

    ReplyDelete

μονοκατοικίες

  Σκεφτόμουν,  πόσο ωραία θα ήταν να μην υπήρχαν στην πόλη μας πολυκατοικίες,  να ζούσαμε σε μονοκατοικίες και τριγύρω να υπήρχαν ψηλά και μ...