Wednesday, October 26, 2022

ιδιαίτερη μέρα


 

Όπως και να το κάνουμε,  οι μέρες που γιορτάζουμε εμείς ή οι μέρες που γιορτάζουν οι αγαπημένοι μας μας (οι πολύ πολύ πολύ αγαπημένοι μας) είναι άκρως ιδιαίτερες.  Μουσική,  φιλιά,  ευχές,  τηλεφωνήματα,  φωνές ζεστές,  μια μέρα που γιορτάζει σχεδόν όλη η Θεσσαλονίκη,  που έχει την ησυχία του δεκαπενταύγουστου μια που πολλοί έχουν φύγει για τις εκδρομές τους,  που κι εμείς θα θέλαμε να είμαστε εκεί, αλλά είναι & το σκυλί (πες τρίτο παιδί).  Τα πρώτα χρόνια πολλά σήμερα τα φώναξε ο γείτονας δυό - τρεις οικοδομές διαγώνια απέναντι.  Δημήτρης κι αυτός!

7 comments:

  1. Χρόνια πολλά Στέλλα μου. Να χαίρεστε τους δικούς σας τυχόν εορταζόμενους και την ηρεμία στην πόλη.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Σ' ευχαριστώ πολύ Γιάννη, καλό σου βράδυ

      Delete
  2. Χρόνια πολλά σε όποιον αγαπημένο σου άνθρωπο γιορτάζει Στέλλα μου.
    Πράγματι ιδιαίτερες οι εορταστικές ημέρες.
    Μας βγάζουν από τη ρουτίνα μας!
    Στέλνω πολλά εορταστικά φιλιά!

    ReplyDelete
  3. Σ' ευχαριστώ Μαρινάκι. Ήταν μια ωραία μέρα, και του χρόνου με υγεία, φιλιά

    ReplyDelete
  4. Χρόνια Πολλά, Χρόνια καλά Στέλλα μου στο Δημήτρη ΣΟΥ, στο Δημήτρη ΜΟΥ με υγεία και χαρές.
    Φιλιά πολλά!

    ReplyDelete
  5. χρόνια τους πολλά Αννίκα, να τους χαιρόμαστε και να μας χαίρονται για πάρα πολλά χρόνια ακόμα. Έχουμε πολλά να δώσουμε και να πάρουμε, φιλιά!

    ReplyDelete
  6. Η γιορτή λένε πως κρατά 40 μέρες Στέλλα μου...ευτυχώς που πέρασαν μόνο 4 😊ελπίζω να μην εχω αργήσει πολύ, αφού δεν ήξερα πως έχεις αγαπημένους Δημήτρηδες...Να τους χαίρεσαι να είναι πολύχρονοι και χαρούμενοι!
    Να είσαι και να περνάς καλά στην αγαπημένη μου Σαλονίκη! φιλιααα!!😍

    ReplyDelete

παραμυθάκι

  Ένα παραμυθένιο σκηνικό  πλεγμένο στο μυαλό μας.  Πασχαλιά στο χωριό,  πασχαλιά στην πόλη.  Η ουσία βρίσκεται στη ψυχική διάθεση με άλλα λ...