Saturday, December 10, 2022

τύχη


 

Δεν πιστεύω ότι κάποια πράγματα είναι θέμα τύχης.

Πιστεύω όμως ότι πρέπει να σου κόβει.  Ώστε να αρπάζεις την ευκαιρία.  Να ξέρεις πού πρέπει να δουλέψεις και πώς.  Οπωσδήποτε θέλει πολύ δουλειά,  πιο πολύ από ότι ο καθένας μας φαντάζεται αλλά αν δεν έχεις νου και μυαλό για οδηγό δεν πας πουθενά.  

Κι αυτά που λέμε πως φταίνε πχ παιδικά χρόνια,  κληρονομικότητα κλπ είναι κυρίως για να γλυκαίνουμε το χάπι της προσωπικής μας ανεπάρκειας,  για να βγάζουμε κάθε ευθύνη από πάνω μας.  

Κατά πόσο όμως ευθύνεται κάποιος που μέχρι εκεί μπορεί να φτάσει;

11 comments:

  1. Μιλάμε συνήθως για τύχη, μοίρα, κισμέτ και αφήνουμε τον εαυτό μας στη μοιρολατρία, θύματα των περιστάσεων. Είναι έτσι ή δεν βρήκαμε ποτέ το κουράγιο να αναμετρηθούμε με τις δυσκολίες. Πιστεύουμε ένα ωραίο ψέμα και χτίζουμε τη ζωή μας σε ψευδαισθήσεις. Ας αναλάβουμε την ευθύνη, ας σηκώσουμε ανάστημα και μπορεί να φτάσουμε εκεί που ονειρευόμαστε.
    Καλό Σαββατόβραδο Στέλλα μου!
    Φιλιά!

    ReplyDelete
    Replies
    1. καλησπέρα Αννίκα μου, έτσι ακριβώς είναι!
      φιλάκια!!!

      Delete
    2. Ο,τι αφορά την κληρονομικότητα,είναι ο μοναδικός μας δείκτης πρόληψης.. άρα θα πρέπει να είμαστε ευγνώμονες για αυτήν την γνώση,όπως λένε οι σοφοί.. :)
      Τα παιδικά μας χρόνια,ανάγονται στην ίδια γνώση..

      Τελειώνεις το κείμενό σου με ερωτηματική πρόταση..

      Πιστεύω πως η ευθύνη είναι ατομική υπόθεση..

      Καλημέρα,πέρα έως πέρα!

      Delete
    3. Σαφώς η ευθύνη είναι ατομική υπόθεση όχι όμως η λειτουργία του εγκεφάλου που ορίζει το μέχρι πού μπορείς να φτάσεις. Έτσι νομίζω. Πολλές φορές υπερεκτιμούμε τους άλλους, ακόμη και τον εαυτό μας.
      Η κληρονομικότητα είναι κάτι στο οποίο δεν μπορούμε να επέμβουμε. Τα παιδικά χρόνια για πολλούς είναι μια πικρή ιστορία. Η αγάπη των γονιών, ανιδιοτελής και χωρίς τραυματικές για το παιδί ''τιμωρίες'' είναι το ζητούμενο. Εύχομαι οι σημερινοί γονείς να εκμεταλευτούν όσο χρειάζεται τις γνώσεις που έχουν για όμορφα παιδικά χρόνια των παιδιών τους. (Αν και σήμερα ακούμε τόσα και τόσα και έχουμε απαράδεκτες συμπεριφορές γονιών, ωστόσο μιλάω για τους ισοροπημένους γονείς).
      Από όλα ξεφεύγεις πιστεύω, για να επανέλθω στη σκέψη μου, αν δουλεύει το μυαλό. Αν είσαι έξυπνος άνθρωπος.

      Λενιώ έγραψα πολλά και ξέφυγα
      καλημέρα

      Delete
    4. Συγχώρα με,αλλά δεν γνωρίζω τι σημαίνει να "δουλεύει" το μυαλό και
      πολύ περισσότερο , να είσαι έξυπνος άνθρωπος...


      Ξανά.. μανά.. καλημέρα..
      Με απεριόριστη εκτίμηση και αγάπη!

      Οσα πιο πολλά γράφεις..ποτέ δεν ξεφεύγεις..
      Μπορεί να βρίσκεις τον στόχο..

      Καλημέρα!



      Delete
    5. για ποιό λόγο δεν το γνωρίζεις; Αναρωτιέμαι Λενιώ.
      Το αμφισβητείς; Δεν υπάρχουν έξυπνοι άνθρωποι που το μυαλό τους κόβει;
      Σου έχει συμβεί ποτέ να έχεις ''έναν άσο στο μανίκι σου'', που δεν ξέρεις τί να το κάνεις;

      Delete
  2. Ξέρεις,η αμφιβολία γέννησε την επιστήμη..

    Δεν είμαι ενάντια σε τίποτα και σε όποιον το μυαλό του κόβει..


    ReplyDelete
    Replies
    1. Ναι, αλλά και στις αμφιβολίες υπάρχουν όρια. Ξέρω τί λέω.. :)

      Ωστόσο γράφεις
      ''Συγχώρα με αλλά δε γνωρίζω τί σημαίνει να δουλεύει το μυαλό και πολύ περισσότερο να είσαι έξυπνος άνθρωπος''
      και πιο κάτω
      ''Δεν είμαι ενάντια σε τίποτα και σε κανέναν που το μυαλό του κόβει''
      Άντε τώρα εγώ να βρω άκρη
      Καλό απόγευμα Λενιώ
      να είσαι καλά


      Delete
  3. Με το δίκιο σου μπουρδουκλώθηκες..
    Νόμιζα ότι θα κάναμε ανταλλαγή απόψεων και γνωμών,
    αλλά ήσουν λιγουλάκι επιθετική απο το "ξεφεύγεις.."
    ήταν σαν να λες,μη μου τους κύκλους τάραττε..

    Απλά,αυτό που εννοούσα είναι ότι,κατά την γνώμη μου
    όλων των ανθρώπων το μυαλό δουλεύει ακόμα και αυτών
    με νοητική υστέρηση.
    Ολων των ανθρώπων το μυαλό "κόβει" ακόμα και αυτών
    που διαπράττουν τα αίσχη.

    Τί είναι αυτό που ορίζει την "εξυπνάδα"
    Ο χρόνος αντίδρασης ή το αποτέλεσμα..

    Προσωπικά,δεν κατατάσσω τους ανθρώπους σε κατηγορίες..

    Να είσαι καλά και να έχεις χαρά και ειρήνη ολόγυρά σου!
    :)

    ReplyDelete
  4. Για τις αμφιβολίες σου είπα και αυτό ''εγώ ξέρω τί λέω''.
    Θυμήθηκα μια πολύ καλή μου φίλη που την γνώμη της έλεγε όπως κι εγώ την δική μου, φυσικά και κάναμε ανταλλαγή απόψεων όμως κι αυτό έχει ένα όριο γιατί αν αμφιβάλλεις για τα πάντα από όσα λέω πλέον αμφιβάλλεις και για μένα οπότε κάπου χωλαίνει η κατάσταση. Δεν είναι πια φίλη μου! Αλλά αυτό φυσικά αφορά εκείνη κι εμένα.

    Τώρα κατάλαβα τί εννοείς και συμφωνώ μαζί σου. Ούτε εγώ χωρίζω σε κατηγορίες τους ανθρώπους, πιο εύκολα θα ψάξω να βρω το δικό μου φταίξιμο παρά θα βάλω ταμπέλα σε έναν άνθρωπο όσο αφορά την εξυπνάδα του, δεν έχω δα και κανένα μετρητή στο χέρι.

    Εννοούσα πως κάποιοι άνθρωποι πάνε μπροστά, είναι φανερό πως είναι δραστήριοι αλλά καμμιά φορά θέλεις να κινητοποιηθείς αλλά δεν ξέρεις προς τα που. Αυτοί δείχνουν σαν να έχουν μια εσωτερική πυξίδα, αυτή λοιπόν την ικανότητα την είπα πως είναι ''εξυπνάδα''.

    Λενιώ δεν ήθελα να σε στεναχωρήσω αν το έκανα λυπάμαι. Εύχομαι καλά χριστούγεννα, με υγεία πάνω από όλα και χαρά. Γαλήνη μέσα μας!

    καλό βράδυ :)

    ReplyDelete
  5. Δεν έχω κανένα δυσάρεστο συναίσθημα για/απο εσένα..
    Σκεφτόμουν το ίδιο,μήπως άθελά μου σε στεναχώρησα.. :)
    Τέλος καλό, όλα καλά!

    Να έχεις μια νέα χρονιά όπως την επιθυμείς!
    Σε φιλώ με αγάπη..

    ReplyDelete

ερώτηση

  Έχεις δοκιμάσει να κάνεις κάτι που ως τώρα το θεωρούσες αδύνατο για τα δεδομένα σου και να το φέρεις εις πέρας; Τελικά κερδίζει αυτός που ...