Saturday, August 10, 2024

δωμάτιο 517


 

''Γιατί δε την δένετε στο κρεββάτι'';  Εγώ το είπα αυτό;  Μισοαστεία;  Μισοσοβαρά;  Δεν θυμάμαι!  Την βρήκαμε να κοιμάται,  ξύπνησε,  είπα surpriseee,  παραξενεύτηκε αλλά χάρηκε που με είδε.  Στο  δωμάτιο με οδήγησε η νοσοκόμα,  ήταν το 517.   Στο 1 λεπτό της διαδρομής,  πέστε της κι εσείς κάτι,  είναι ανήσυχη,  δεν μας ακούει καθόλου,  βγήκε μετά το χειρουργείο στο μπαλκόνι,  κάπνισε και καθώς πήγαινε στην τουαλέτα λιποθύμησε.  Την φαντάστηκα με δεμένα κάπως τα χέρια,  αυτό θα έδινε μια κάποια λύση αλλά πάλι θα έβρισκε τον τρόπο να λυθεί.  Τέτοιος αντάρτης!  


No comments:

Post a Comment

σ' αυτόν που είχε τον Βυσσινόκηπο

Θα ήθελα πολύ να έχω στην κατοχή μου,  μία από τις ζωγραφιές σου. Ήσουν ένα γλυκό,  αυτόφωτο πλάσμα. Κάπου άκουσα πως αυτό το τραγούδι σου ά...