Sunday, June 28, 2026

μονοκατοικίες


 

Σκεφτόμουν,  πόσο ωραία θα ήταν να μην υπήρχαν στην πόλη μας πολυκατοικίες,  να ζούσαμε σε μονοκατοικίες και τριγύρω να υπήρχαν ψηλά και με πλούσια φυλλώματα δέντρα για να μας δίνουν σκιά και δροσιά.  Ίσως τότε να μην με ταλαιπωρούσε τόσο πολύ η ζέστη και τα βράδια να κοιμόμουν ευχάριστα.  Κι ίσως κάτω από αυτές τις συνθήκες,  όλα να είχαν ένα ενδιαφέρον αλλιώτικο,  ένα σκοπό,  ένα λόγο να συμβούν ή να δημιουργηθούν.  

 

No comments:

Post a Comment

μονοκατοικίες

  Σκεφτόμουν,  πόσο ωραία θα ήταν να μην υπήρχαν στην πόλη μας πολυκατοικίες,  να ζούσαμε σε μονοκατοικίες και τριγύρω να υπήρχαν ψηλά και μ...