Sunday, November 23, 2008

Τi Amo

Ότι θυμάμαι από την εφηβεία μου είναι:



Ένα μοιρασμένο δωμάτιο, αφίσες στους τοίχους, Ντόνυ Όσμοντ, Ντέιβιντ Κάσιντυ, σέηκ, πάρτυ, περιοδικά κόμικς, Μανίνα, Κατερίνα, χτενάκια στα μαλλιά, φαρδιές πουκαμίσες, τζην, αμέτρητα ζευγάρια μποτάκια, ελβιέλες, κακοί βαθμοί στο σχολείο, κοπάνες στην ώρα της γυμναστικής, το δειλό άγγιγμα ενός αγοριού, πικ απ, δίσκους βινυλίου, Πωλ Μωριά, γαλλικά τραγούδια, ιταλικά, Αdamo, Τi Amo, μοντγκόμερυ, μακριά πλεκτά κασκόλ, σχολική ποδιά, citroen αγελάδα, κασέτες, ένα μαλακό πακέτο ΑSTOR κρυμμένο πάνω από το θερμοσίφωνο, καραμέλες με άρωμα μέντας γιά μετά το τσιγάρο, φιλιά που μύριζαν καπνό, ''θέλεις να τα φτιάξουμε''; , ποδήλατο, φούιτ, χωματόδρομοι





και μιά τεράστια αναμονή στα μάτια γιά το μέλλον..

15 comments:

  1. σήμερις.... εδώ καίγονται οι ζωές...
    εδώ.... στην ωραιότατη κόλαση...

    ReplyDelete
  2. @..akrat..

    το σημερα, δεν ειναι αναμνηση της δικης μου εφηβειας..

    και δε νομιζω πως ειναι κολαση..


    δεκα ταινιες στο φεστιβαλ, η πρωτη και τελευταια καταπληκτικη, η χθεσινη, με τον τιτλο ''stella''.πως θα μπορουσε να μην ηταν καλη με τιτλο το ονομα μου;;;

    με ταξιδεψε στην εφηβεια μου, στην εποχη μου, στα τραγουδια μου..

    με αφορμη την ταινια, τουτο το ποστ..

    καλημερα χειμωνιατικη

    ReplyDelete
  3. http://www.youtube.com/watch?v=BJCxVLH5yIo

    http://www.youtube.com/watch?v=RQB3o0k6B5Q&feature=related

    http://www.youtube.com/watch?v=nlWWc9ufJGo&feature=related

    Κάτι τέτοιο δηλαδή????

    ReplyDelete
  4. @..alexib..

    δε με λυπασαι ε;δε με λυπασαι;;

    αυτο ΝΑΙ, ακριβως ΑΥΤΟ, πατησες ευαισθητο σημειο, επιασες φλεβα..

    :)))

    ReplyDelete
  5. @..alexib..

    εσυ που τα ξερεις αυτα ε;
    στην ηλικια σου..τς..!!

    ReplyDelete
  6. Νομίζω πως οι αναμνήσεις των παιδικών -εφηβικών χρόνων μας είναι...καρμπόν!!!

    φιλάκι με πολλά αναμνηστικά "αχ!"

    ReplyDelete
  7. @..ψυχη μου..

    παρ ολο που απο οτι θυμαμαι ανηκουμε σε διαφορετικες γενιες;

    φιλια
    καλησπερες

    ReplyDelete
  8. @..γλαρενια..

    δε μπορω να το ακουσω ολοκληρο το τραγουδι μου το κοβει, ενω του αλεξη μια χαρα τα ακουσα..

    μη με ρωτας γιατι!!

    φιλι φεγγαρενιο

    ReplyDelete
  9. Ωραίες εικόνες και αναμνήσεις, ωραία ακούσματα φεγγαρένια μου , κάποια διαχρονικά όπως το τραγούδι που έβαλες!
    Ανέβασα ποστάκι με το παιχνίδι σου. Πολύ το διασκέδασα και σε ευχαριστώ για την πρόσκληση.
    Καλό βραδάκι!

    ReplyDelete
  10. Τα δικά μας παιδιά τι αναμνήσεις
    άραγε θα έχουν;
    Με τόσες ανασφάλειες και τόσο άγχος
    προλαβαίνουν να ονειρευτούν;
    Το κουτί με τις αναμνήσεις μου
    το έχω καλά φυλαγμένο.
    την σχολική μου κορδέλα, το σήμα,
    το λεύκωμα, μια τούφα
    από τον αγαπημένο τις τότε εποχής, ακόμα και ένα δαχτυλίδι
    το πρώτο μου δαχτυλίδι μαζί με ένα βότσαλο…!
    Νιώθω ευτυχία που τα έχω ζήσει
    όλα αυτά.
    Να είμαστε καλά φεγγαρένια μου.

    Φιλί γλυκό

    ReplyDelete
  11. ομορφες αναμνησεις εχεις καλη μου...
    αυτη η ματια στο μελλον τελικα ειχε καποιο ονειρο που πραγματοποιηθηκε...;

    νεραιδενια φιλακια!!!

    ReplyDelete
  12. Το μέλλον έφτασε όπως το περίμενες ή κάπως αλλιώς; Υπέροχες οι αναμνήσεις σου. Μέρα καλή

    ReplyDelete
  13. ΔΙΑΔΡΟΜΗ ΦΕΓΓΑΡΙΟΥ

    Θέλω απόψε
    μέσα στο φως του φεγγαριού
    να ξεπλύνω τη ψυχή μου
    από ψεύτικα χαμόγελα
    από ακάλυπτες υποσχέσεις
    που με πλημμυρίζουν.

    Θέλω απόψε
    να ταξιδέψεις μέσα μου
    και να αναταράξεις
    τα κύματα των αισθήσεων μου
    όσων έμειναν καθάριες
    από τη μανία του καιρού

    Θέλω απόψε
    να χαθώ στη διαδρομή
    του δικού μου φεγγαριού
    και για λίγες στιγμές μονάχα
    γυμνός κι ελεύθερος
    να κολυμπήσω στην αλήθεια

    Α.Κ.

    Όλες του κόσμου οι ευχές να σ' αγκαλιάζουν Στέλλα.

    ReplyDelete

τί άλλο να πεις;

  Μπαίνεις σε ένα δωμάτιο και μοιάζει παγωμένο.  Σκουπίδια εδώ κι εκεί,  σκόνη πολύ.  Οι καρέκλες άδειες και οι θεατές ανύπαρκτοι.  Όσο και ...