Friday, January 16, 2009

εισητήριο στην τσέπη σου

Στίχοι: Ηλίας Κατσούλης Μουσική: Παντελής Θαλασσινός Πρώτη εκτέλεση: Παντελής Θαλασσινός
Ήθελα να 'μαι η αφή στην άκρη των δακτύλων σου
ό,τι αγγίζεις να 'χει κάτι κι από μένα
να 'μαι τη νύχτα η φωνή χαμένων φίλων σου
που λεν τραγούδια παλιά κι αγαπημένα

Ήθελα να 'μαι εισιτήριο στην τσέπη σου
όταν σε μένα ταξιδεύει η σκέψη σου
ήθελα να 'μαι εισιτήριο στην τσέπη σου
όταν σε μένα ταξιδεύει η σκέψη σου

Ήθελα να 'μαι η σκιά στην άκρη των βλεφάρων σου
η μόνη λέξη στο παραμιλητό σου
να 'μαι η πρώτη ρουφηξιά απ' το τσιγάρο σου
κι η τελευταία η γουλιά απ' το ποτό σου

Θα 'θελα να 'μαι αστραπή που σβήνει μες στο βλέμμα σου
πάνω στο χέρι η τυχερή γραμμή σου
να 'μαι κρυμμένος πυρετός μέσα στο αίμα σου
για να ξυπνάω τις φωτιές μες στο κορμί σου

13 comments:

  1. ξεχώριστο κ αγαπημενο και βέβαια
    αφιερωμένο..εξαιρετικά και μοναδικά.
    καλο σ.κ. φιλια καρυστινά

    ReplyDelete
  2. Καποτε, σε μια πολυ φορτισμενη περιοδο, μου το ειχε αφιερωσει ο Δ. Αραγε αυτος το θυμαται;; :)

    Αυτες τις μερες ειμαι συνεχως ετοιμη να κλαψω (ΟΧΙ ΔΕΝ ΕΙΜΑΙ εγκυος!) , μου εβαλες και τα λογια απο το τραγουδι, μη τολμησω να ξεχασω κατι......αντε ρε φεγγαρενια....βαλτη εισαι;; :)

    Καλο απογευματακι!

    ReplyDelete
  3. θαυμασιο!
    καλη χρονια με υγεια :)

    ReplyDelete
  4. Oνειρικά πλασμένοι οι στίχοι ...

    υπέροχη η ερμηνεία από τον Θαλασσινό...

    νύχτα, εισιτήριο, ρουφηξιά, αστραπή ... τόσες μα τόσε εικόνες ... ολάκερο ταξίδι...

    Απλά υπέροχο

    ReplyDelete
  5. "Ήθελα να 'μαι εισιτήριο στην τσέπη σου
    όταν σε μένα ταξιδεύει η σκέψη σου"

    Κάθε φορά που ακούω αυτό το τραγούδι, σκέφτομαι πόσο αληθινή είναι αυτή η φράση!

    Πολύ όμορφο...
    Σ'ευχαριστούμε :).
    Φιλιά!

    ReplyDelete
  6. Πολλα θα ηθελα να ημουνα.....Απο τα πιο αγαπημενα μου τραγουδια.

    ReplyDelete
  7. Αγαπημένο... Έχουν πάντα τον τρόπο τους τα τραγούδια να μας συγκινούν, ε; Σε φιλώ!

    ReplyDelete
  8. Πάντα με ταξιδεύει αυτό το τραγούδι...Καλησπέρα Φεγγαραγκαλιά...

    ReplyDelete
  9. Πολύ όμορφο τραγούδι Φεγγαρένια μου. Αχ και να είμουν εισητήριο στην τσέπη κάποιου!

    ReplyDelete
  10. Κάποτε σε ένα μπλογκοπαίχνιδο, με αγαπημένες μουσικές ήταν η επιλογή μου, ανάμεσα σε βασανιστικά χιλιάδες άλλα. Αλλά πραγματικ΄΄ά είναι εκπληκτικό κομμάτι.

    Καλησπέρα αγαπημένη

    Ομορφες αλλαγές φυσά ο αέρας του 2009

    ReplyDelete
  11. Βάφεις με τη βροχή
    τη μέρα που δίπλα ξυπνά
    στο αίμα σου αλλάζει ο καιρός
    και όσο αλλάζει πονάω

    Ποιος ξέρει αν μπορείς να ελπίζεις
    να βλέπεις να ξεχνάς
    και αν θέλεις να αρχίσεις ξανά
    μια αρχή που ένα τέλος γεννά

    Ο Αύγουστος σε μία φωτογραφία
    μακρινός, βαθύς γλυκός
    μοιάζεις να μην είσαι εσύ
    μοιάζω να να μην είμαι εγώ

    Πόσα μου ζητάς κι αν στο χρόνο
    θα τα βρεις ποτέ
    Πόσα σου ζητάω και πόσα σου χρωστάω
    Στο αίμα σου αλλάζει ο καιρός
    και όσο αλλάζει πονάω

    Ποιος ξέρει αν μπορείς να ελπίζεις...

    Μπορεί να μοιάζει άσχετο, αλλά είναι ένα δικό μου αγαπημένο
    Καλημέρα

    ReplyDelete
  12. Ενας στιχουργός σαν τον Ηλία Κατσούλη ακόμα και με ένα εισιτήριο κάνει (ή μάλλον έκανε) θαύματα. Μου αρέσει πολύ αυτό το τραγούδι!Φιλιά!

    ReplyDelete
  13. Από τα πιο αγαπημένα μου τραγούδια... Φιλιά πολλά καλή εβδομάδα

    ReplyDelete

τί άλλο να πεις;

  Μπαίνεις σε ένα δωμάτιο και μοιάζει παγωμένο.  Σκουπίδια εδώ κι εκεί,  σκόνη πολύ.  Οι καρέκλες άδειες και οι θεατές ανύπαρκτοι.  Όσο και ...