Wednesday, January 21, 2009

πρωινή αίσθηση

Δεν είχε προγραμματίσει το ξυπνητήρι σήμερα. Όχι δεν ήταν Κυριακή, μιά καθημερινή με καθόλου πρωινές δουλειές, αυτό ήταν!
Ακόμη με κλειστά μάτια, συνειδητοποίησε τους κτύπους του ρολογιού. Τικ, τακ, τικ, τακ..
'Απλωσε το χέρι και χάιδεψε τα σεντόνια. Ρούφηξε την μυρωδιά της χθεσινής νύχτας. Τικ, τακ, ισσσ, τικ, τακ, ισσσ.. ακόμη ένας θόρυβος συντρόφευε τους δείκτες. Παράξενο.. είναι δυνατόν να βρέχει; Αγνούσε οποιαδήποτε μετεωρολογική πρόβλεψη.
Γύρισε από την πλευρά του παράθυρου, και ίσα που τρύπωσε το βλέμμα της ανάμεσα στις γρίλιες. Ενιάμιση και τούτη η γκριζάδα, αυτό προμήνυε.
Έμεινε εκεί, γιά τουλάχιστον μία ώρα ακόμη.
Ο μόνος λόγος που την έκανε να σηκωθεί, ήταν η λαχτάρα γιά ένα φλυτζάνι καφέ!

8 comments:

  1. Οι συννεφιασμένες μέρες είναι το καλύτερό μου!
    Δεν υπάρχει ομορφότερο πράγμα, από το να κάθεσαι μ' ένα μυρωδάτο φλυτζάνι τσάι και να κοιτάς τη βροχή απ' το παράθυρο...
    Φιλιά :)

    ReplyDelete
  2. μμμ ωραίο ξύπνημα Φεγγαρένια μου , μόνο που θα ήθελε και το σώμα της χθεσινής δίπλα μου!
    Φιλιά πολλά!

    ReplyDelete
  3. Ίσως γιατί ήθελε να γευτεί για μια φορά ακόμη την αίσθηση που της είχε αφήσει η νύχτα που πέρασε

    Έστω και με ένα φλυτζάνι καφέ.Γιατί καμιά φορά όταν μπλέκονται οι μυρωδιές...

    οι αντιστάσεις καταρρίπτονται

    φιλί μεγάααααλο

    ReplyDelete
  4. Αυτή η πρώτη πρωϊνή αίσθηση. Να κοιτάζεις τη βροχή και μια ζεστή κούπα καφέ. Πολλές φορές σηκώνομαι ιδιαίτερα νωρίς μόνο και μόνο γι αυτή την αίσθηση.
    Φιλιά Φεγγαρένια μου.

    ReplyDelete
  5. Δεν υπάρχει καλύτερο από το να χουζουρεύεις στο κρεβάτι σου και έξω να κάνει κρύο.
    Να ξέρεις πως εσύ δεν θα αφήσεις τα ζεστά σου σκεπάσματα !!

    ReplyDelete
  6. ετσι ηταν χτες η θεςς-νικη..... εγω περπατησα σε αυτην την βροχη που χαζευατε :)
    ηταν υπεροχα

    καλημερα

    ReplyDelete
  7. Αλήθεια πρέπει να είναι ευτυχισμένος όποιος έχει το χρόνο και τη διάθεση να κάτσει μία ώρα επιπλέον ξαπλωμένος ακόμα κι όταν δεν είναι Κυριακή.
    Όμορφη αίσθηση.
    Την καλημέρα μου.

    ReplyDelete
  8. @..lilith..

    @..θαλασσινη..

    @..ανιμα..

    @..2love me..

    @..anastasia..

    @..korinoskylo..

    @..librarian..

    κι ομως ειναι καποια πρωινα, ΕΤΣΙ, μοναδικα ακομη και για την σπανιοτητα τους..

    εχω την τυχη να ζω καποια απο αυτα..

    φιλιααα!!!

    ReplyDelete

όχι πιά

Κάποιος με ρώτησε αν σε ξέρω.  Χιλιάδες αναμνήσεις πέρασαν από το μυαλό μου..  Την ώρα που του απαντούσα ''όχι πιά''   *Από...