Sunday, November 08, 2009

Verdi- Traviata

Κλείστε την μουσική, κάτω δεξιά στο μπλογκ κι απολαύστε το..


4 comments:

  1. A!!! πανέμορφο


    ποτέ δεν μπορούσα να φανταστώ την "τραβιάτα" που έχω παίξει τόσες φορές σε τέτοια μορφή...

    καλή σου ημέρα

    ReplyDelete
  2. Tι από όλα αυτά θα ήθελες να ήσουν εσύ;

    :))

    ReplyDelete
  3. @..επι λεξει..

    τα πρωτα τα πορτοκαλια που βγαινουν ρυθμικα απο την τουρτα, χορευουν με βηματισμο και καταληγουν λουλουδια..

    :)))

    ReplyDelete

σ' αυτόν που είχε τον Βυσσινόκηπο

Θα ήθελα πολύ να έχω στην κατοχή μου,  μία από τις ζωγραφιές σου. Ήσουν ένα γλυκό,  αυτόφωτο πλάσμα. Κάπου άκουσα πως αυτό το τραγούδι σου ά...