Wednesday, April 14, 2010

''φεύγουμε''

....''φεύγουμε'' μ ένα τρόπο τόσο καθημερινό, όπως ακριβώς κρύβουμε τα σιδερωμένα στο συρτάρι, όπως ψάχνουμε τα ρούχα στην ντουλάπα, όπως δοκιμάζουμε μία καινούργια γεύση, όπως τραγουδάμε στίχους αγαπημένους, όπως αγγίζουμε και κάνουμε έρωτα, όπως πέφτουμε γιά ύπνο, όπως βουτάμε στη θάλασσα, όπως αγαπιόμαστε, όπως μισούμε, όπως πάμε μιά βόλτα ή σινεμά, όπως κάνουμε ποδήλατο, όπως κτυπάμε και γεμίζουμε δάκρυα, όπως μασκαρευόμαστε τις Απόκριες, όπως προσεγγίζουμε, όπως ελπίζουμε, όπως διαβάζουμε βιβλία αγαπημένα, όπως γράφουμε, όπως φωτογραφίζουμε, όπως κάνουμε όνειρα, όπως δουλεύουμε, όπως πίνουμε ένα ποτό, όπως αφήνουμε ένα έντομο να κατακτήσει την παλάμη μας, όπως παρακολουθούμε το πέταγμα μιάς πεταλούδας, όπως χανόμαστε στη θέα μιάς λίμνης στην ομίχλη, όπως ο αέρας παίρνει μακριά τα πέταλα μιάς παπαρούνας, όπως ξημερώνει, όπως γελάει ο ήλιος, όπως ψιθυρίζει η βροχή, όπως χτυπάμε το χέρι στο τραπέζι, όπως φέρνουμε στα χείλη ένα ποτήρι λευκό κρασί, όπως ξεκαρδιζόμαστε στα γέλια, όπως λουζόμαστε στο φως του φεγγαριού, όπως μπαίνουμε σ ένα καράβι με προορισμό κάποιο νησί..

τόσο απλά φεύγει η ψυχή
και ταξιδεύει.. ταξιδεύει..





































δ ε φ ο β ά μ α ι..

19 comments:

  1. Εγώ δεν πάω πουθενά, στο λέω... Κι όταν έρθει η ώρα, κάτι θα βρω για να την σκαπουλάρω!!!
    ;-)

    Πάντως, δίκηο έχεις... όλοι φεύγουν... απλά, αθόρυβα, οι περισσότεροι... και φτωχαίνουμε, φτωχαίνει η ζωή μας...

    ReplyDelete
  2. είναι ανθρώπινα ανεκτό, το να φεύγουμε έτσι απλά

    είναι δύσκολο να ακροβατούμε για καιρό μεταξύ ζωής και θανάτου,

    μα είναι χρήσιμο για το μυαλό για την κατανόηση όλου αυτού του φαινομένου, που ονομάζουμε ζωή

    κι όσο πιο πολύ το κατανοούμε, τόσο πιο ανάλαφροι και "έτοιμοι" γινόμαστε...

    ReplyDelete
  3. Με μια αναπνοή το "δεφοβάμαι", σε απόσταση, μοιάζει περισσότερο απειλητικό παρά καθυσηχαστικό. . .

    Εύχομαι το Καλό.

    ReplyDelete
  4. @..aster-oid..

    ξερεις εκεινο το ανεκδοτο που ηρθε η ωρα ενος παπου και πηγε και κρυφτηκε σ ενα παιδικο σταθμο;
    και του λεει ο χαρος.. τι κανεις εδω;;; κι απαντα ο παπους ''μαμ''

    κανε τωρα μαμ του απαντα ο ακατανομαστος, και μολις τελειωσεις ελα να σε παω ''ατα''..

    φιλιιιιιιιιι

    ReplyDelete
  5. @..λογια..

    φοβαμαι πως δε το κατανοουμε, δεν υπαρχει αναλογος προγραμματισμος..

    ;))

    ReplyDelete
  6. @..αειποτε..

    μ αρεσει που ψυχανεμιζεσαι τις απειλες..

    ευχομαι κι εγω το καλο..

    ReplyDelete
  7. Εγώ πάντως είμαι έτοιμη για ταξίδι!!
    Η βαρκούλα μου είναι στο λιμάνι και ετοιμάζεται να σαλπάρει!!

    Με την καλησπέρα μου :)

    ReplyDelete
  8. Άλλοτε τον φοβόμαστε πχ όταν έχουμε μικρά παιδιά και άλλοτε του βγάζουμε την γλώσσα πχ όταν ζούμε την απόλυτη ευτυχία..
    Καλησπέρα!

    ReplyDelete
  9. χα, χα ωραίος ο παπούς !!

    ReplyDelete
  10. Φεύγουμε? Άντε, καιρός μας ήτανε.

    ReplyDelete
  11. @..katerina..

    ομορφη η βαρκουλα σου.. να ερθω;




    @..μαργκο..

    οταν τα παιδια ειναι μικρα, εχεις την ευτυχια να μη σκεφτεσαι τιποτα.. μετα ερχονται ολα!

    ReplyDelete
  12. @..caesar..

    ;))))
    καλησπερα caesar μου!



    @..lonnkorr..

    ατυχησες ;)))

    ReplyDelete
  13. ΠΕΡΑΣΑ ΝΑ ΑΦΗΣΩ ΜΙΑ ΖΕΣΤΗ ΚΑΛΗΣΠΕΡΑ.

    ReplyDelete
  14. πείτε το και ξαναπείτε το, τόσο απλά..

    Y.Γ. Θα μου δανείσετε το αρκουδάκι ή είμαι μεγαλοκοπέλα πια και δεν κάνει;

    Γλυκιά καληνύχτα :)

    ReplyDelete
  15. Εμένα μια ψυχή που ήταν να φύγει με έκανε να τρέμω από τον φόβο μου. Με έκανε να πονάω στην ιδέα της απώλειας, ήταν από τις λιγοστές φορές στη ζωή μου που απλά τσάκισα. Δεν έφυγε όμως :) αν και ξέρω ότι κάποια στιγμή θα έρθει ξανά εκείνη η ώρα. Και γω μέχρι τότε δεν φοβόμουν, ούτε τώρα φοβάμαι όμως ξέρω ότι όταν πλησιάσει η στιγμή, πάλι θα τσακίσω, πάλι θα πονάω, πάλι θα φοβάμαι.

    ReplyDelete
  16. Καλέ τι μου λες τώρα βραδάτικα και στην ηλικεία που είμαι...δεν φοβάμαι το θάνατο για μένα περά μόνο για όσους αγαπώ γι'αυτό πάντα παρακαλώ το Θεό να είμαι εγώ η πρώτη που θα μπω στο καράβι για το μεγάλο ταξίδι .Δεν με τρομάζει, άφησα το χνάρι μου σε πράξεις και ψυχές και είμαι έτοιμη .Καλάααα! δεν βιαζόμαστε κι όλας βρε κοριτσάκι μου!

    ReplyDelete
  17. Η φευγάλα είναι μία ανάγκη. ΝΑ φύγουμε, να ταξιδέψουμε, να αλλάξουμε περιβάλλον.

    ReplyDelete
  18. ώρα καλή!!! Γαλήνια θάλασσα τα όνειρα σου...........

    ReplyDelete

μια άλλη

  Είτε το αποδεχόμαστε είτε όχι,  με γκρίνια ή με γέλιο,  με χαρά ή με λύπη,  με τρυφερότητα ή κακία,  το περιμέναμε είτε όχι,  το ονειρευόμ...